KRD IG
24 kwietnia 2020
Zapytanie ofertowe dot. projektu: „Przeciwdziałanie kampaniom dezinformacyjnym wymierzonym w polską branżę drobiarską”

Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza zaprasza do przygotowania i przedstawienia oferty dotyczącej projektu pt. „Przeciwdziałanie kampaniom dezinformacyjnym wymierzonym w polską branżę drobiarską” wraz z przeprowadzeniem efektywności projektu (zadania) przez niezależny podmiot.

Termin składania ofert upływa maja 2020 r. o godz. 10:00

Treść Zaproszenia  —> kliknij, aby pobrać

Załączniki (1-4) —> kliknij, aby pobrać

Załączniki (1-4) do Zapytania ofertowego dostępne są także w formie edytowalnej w biurze KRD-IG. Mogą Państwo poprosić o przesłanie wersji edytowalnej Załączników wysyłając prośbę mailem na adres m.kedel@krd-ig.pl 

 28.04.2020

Pytanie Oferenta i odpowiedź Zamawiającego dot. projektu (zadania) pt. „Przeciwdziałanie kampaniom dezinformacyjnym wymierzonym w polską branżę drobiarską” wraz z przeprowadzeniem badania efektywności projektu przez niezależny podmiot 

Pytanie Oferenta z dnia 27.04.2020

 

Uprzejmie proszę o odpowiedź na pytanie zadane nam przez agencję PR:

 

„Byłabym wdzięczna za potwierdzenie jak długo miałyby trwać działania PR, opisane w  pkt. 10.1, tj. czy przez cały okres objęty zapytaniem tj. od połowy maja do połowy grudnia, czy powinniśmy założyć, że przy zakładanym budżecie, miałaby trwać nie dłużej niż np. 3 miesiące?”

 

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 28.04.2020

 

W ramach odpowiedzi na zapytanie uprzejmie informuję, że okres 15 maja 2020 – 14 grudnia 2020 r. to okres objęty niniejszym Zapytaniem ofertowym dla wszystkich działań wchodzących w zakres Zapytania ofertowego.

 

W przypadku Współpracy z mediami, w tym organizacji briefingu prasowego i przygotowania materiałów prasowych, działanie to traktowane jest kompleksowo (całościowo). W budżecie projektu (str. 4 Zapytania ofertowego) w kolumnie „ilość” wskazana jest cyfra 1 (w tym przypadku traktowana jako 1 usługa), wobec czego, to Państwo powinni określić czas niezbędny do zrealizowania w pełni tego działania, mając jednocześnie na względzie główne cele projektu (zadania) oraz jego grupę docelową.

 

Pytanie Oferenta i odpowiedź Zamawiającego —> kliknij, aby pobrać

Pozostałe
Aktualności
9 paradoksów strategii „Od pola do stołu”
25 marca 2021

9 paradoksów strategii „Od p...

Czytaj
Stan ognisk grypy ptaków w Polsce
5 maja 2022

Stan ognisk grypy ptaków w Polsce...

Czytaj
Ograniczenia importowe
14 marca 2022

Ograniczenia importowe...

Czytaj
6 lutego 2022

Oświadczenie KRD-IG oraz Zespołu ds. drobiarstwa przy MRiRW w sprawi...

Czytaj
12 stycznia 2022

WYBÓR Wykonawcy projektu (zadania) pt.: „Promocja polskiego drobiu ...

Czytaj
Życzenia Noworoczne
31 grudnia 2021

Życzenia Noworoczne...

Czytaj
Życzenia Bożonarodzeniowe 2021
22 grudnia 2021

Życzenia Bożonarodzeniowe 2021...

Czytaj
21 grudnia 2021

ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZĄCE PROJEKTU (ZADANIA) PT.: „PROMOCJA POLS...

Czytaj
24 listopada 2021

Mięso drobiowe – dla kogo wzrost cen oznacza zyski?...

Czytaj
3 listopada 2021

Dwa nowe ogniska grypy ptaków...

Czytaj

Wyszukiwarka: