Zapytanie ofertowe dot. projektu: „Promocja mięsa indyczego na rynku krajowym’’ wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania)
Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza zaprasza do przygotowania i przedstawienia oferty dotyczącej projektu pt. „Promocja mięsa indyczego na rynku krajowym’’ wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania)
Termin składania ofert upływa 18 lipca 2022 r. o godz. 10:00
Treść Zaproszenia —> pobierz.pdf
Załączniki (1-4) do Zapytania ofertowego —> pobierz.pdf
Załączniki (1-4) do Zapytania ofertowego w formie edytowalnej —> pobierz.doc
08 lipca 2022
Pytania Oferenta i odpowiedzi Zamawiającego dot. projektu (zadania) pt. „Promocja mięsa indyczego na rynku krajowym’’ wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania)
PYTANIE 1 OFERENTA z dnia 6 lipca 2022: Grupa celowa indyk 25-55 lat, średnie + > czy możemy zarekomendować inny TG bez wykształcenia? |
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO z dnia 08.07.2022: W części zapytania ofertowego „GRUPA DOCELOWA” (str.5) wskazane zostały grupy celowe, do których skierowana będzie kampania promocyjna. I tak: – główna grupa mediowa – kobiety, jako osoby podejmujące decyzje zakupowe i odpowiedzialne za przygotowanie posiłków, z dziećmi lub bez, wiek: 25-55 lat, wyksztalcenie średnie + – grupy wspierające: o mężczyźni zainteresowani sportem, osoby uprawiające sport, osoby dbające o swoją kondycję i zdrowie, wiek: 25-55 o sektor HoReCa. Ze względu na to, że efektywność kosztowa proponowanych działań jest jednym z kryteriów oceny ofert (str.12 Zapytania Ofertowego), warunki określone dla działań promocyjnych są dla wszystkich oferentów takie same, a co za tym idzie grupy celowe pozostają bez zmian. Oferent może zaproponować inną grupę celową, uzasadniając swoją propozycję, ale efektywność kosztowa (wskaźnik CPP 30”) uwzględniana w postępowaniu przetargowym musi się odnosić do grup celowych przedstawionych w briefie. |
PYTANIE 2 OFERENTA z dnia 6 lipca 2022: „Czy próba N=1000 dotyczy każdej z fal (czyli próba całkowita to N=2000, próba w każdej z fal N=1000), czy obu (czyli próba całkowita to N=1000, próba w każdej z fal N=500)?” |
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO z dnia 08.07.2022: Grupy celowe kampanii – zarówno dotyczącej mięsa kurczęcego, jak i mięsa indyczego, są szerokie, a kampanie mają zasięg ogólnopolski, to próba N=1000 odnosi się do każdej fali badania tj. pre-test N=1000 i post-test=1000. |
PYTANIE 3 OFERENTA z dnia 6 lipca 2022: Tak, parametry efektywności dotyczą głównej grupy mediowej określonej w briefie. |
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO z dnia 08.07.2022: Tak, parametry efektywności dotyczą głównej grupy mediowej określonej w briefie. |
PYTANIE 4 OFERENTA z dnia 6 lipca 2022: W PRZEDMIOCIE PROJEKTU oraz w ZAŁOŻENIACH PROJEKTU sprecyzowana jest telewizja oraz radio jako kanały mające być wykorzystane w komunikacji do konsumentów, jednak w BUDŻECIE PROJEKTU napisane jest: „reklama w telewizji, radio, prasie lub innych mediach” – jak więc jest ostatecznie? Czy można wykorzystać/rekomendować inne media czy nie? |
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO z dnia 08.07.2022: W części zapytania ofertowego „BUDŻET PROJEKTU” umieszczona została tabela z wyszczególnionymi pozycjami kosztowymi. W kolumnie nr 2 zostały dokładnie wymienione koszty kwalifikowalne podlegające refundacji, z tytułu wsparcia finansowego z funduszy promocji produktów rolno-spożywczych (Obwieszczenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 17 listopada 2020 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowych warunków i trybu udzielania wsparcia finansowego z funduszy promocji produktów rolno-spożywczych – Dz. U. z 2020 r. poz. 2244). Ich uszczegółowienie, pod kątem informacji zawartych w zapytaniu ofertowym, znajduje się w kolumnie nr 3 tj. Szczegółowy wykaz kosztów. W tym miejscu wpisana została tylko kampania TV i kampania radiowa. W pozostałych częściach briefu, również nie ma żadnego wskazania do wykorzystania innych mediów niż TV i radio. |
PYTANIE 5 OFERENTA z dnia 6 lipca 2022: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU KONKURENCYJNEJ PROCEDURY WYBORU WYKONAWCY – pkt. 4.: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że on sam (lub co najmniej 1 konsorcjant) w ciągu ostatnich 3 lat (lub odpowiednio krótszym, jeśli okres działalności podmiotu jest krótszy niż 3 lata) należycie przeprowadził min. 2. kampanie reklamowe, łączące różne kanały komunikacji z podaniem ich wartości, terminów realizacji oraz grup odbiorców. W ramach wykazu wymagane jest: a) wskazanie przynajmniej jednej kampanii promocyjnej dotyczącej branży spożywczej, której budżet realizowany przez podmiot składający ofertę wynosił co najmniej 1 500 000 PLN netto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych), b) dołączenie referencji od zamawiających do co najmniej jednej z wykazanych i wykonanych w zgłoszeniu kampanii, poświadczających, że zostały one wykonane należycie, c) dołączenie elektronicznej wersji lub linków do przykładowych materiałów wykonanych w ramach powyższych kampanii lub działań. czy oznacza to że Oferent ma przedstawiać jedynie wykaz przeprowadzonych minimum 2-óch kampanii łączących różne kanały komunikacji, z podaniem ich wartości, terminów realizacji oraz grup odbiorców oraz dostarczyć referencje potwierdzające że jedna z tych kampanii dotyczyła branży spożywczej, miała budżet > 1,5 mln i że została wykonana należycie? dalej bowiem w KRYTERIACH FORMALNYCH – mowa jest o: posiadające doświadczenie w obsłudze projektów związanych z kampaniami promocyjnymi, których elementem były działania ATL typu telewizja i radio. |
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO z dnia 08.07.2022: Oferent (Wykonawca lub co najmniej jeden konsorcjant) w ciągu ostatnich 3 lat (lub odpowiednio krótszym, jeśli okres działalności podmiotu jest krótszy niż 3 lata) ma przedstawiać wykaz przeprowadzonych minimum 2-óch kampanii łączących różne kanały komunikacji, z podaniem ich wartości, terminów realizacji oraz grup odbiorców, w tym wskazać przynajmniej jedną kampanię promocyjną dotyczącą branży spożywczej, której budżet realizowany przez podmiot składający ofertę wynosił co najmniej 1 500 000 PLN netto. Oferent musi także: – dostarczyć referencje od zamawiających do co najmniej jednej z wykazanych i wykonanych w zgłoszeniu kampanii, poświadczających, że zostały one wykonane należycie. – dołączyć elektroniczne wersje lub linki do przykładowych materiałów wykonanych w ramach powyższych kampanii lub działań. Niniejsze Zapytanie ofertowe dotyczy przede wszystkim przeprowadzenia kampanii reklamowej, której elementem będą działania ATL typu telewizja i radio, dlatego też zgodnie z zapisem w ramach pozycji KRYTERIA FORMALNE Oferty mogą złożyć podmioty mające osobowość prawną posiadające doświadczenie w obsłudze projektów związanych z kampaniami promocyjnymi, których elementem były działania ATL typu telewizja i radio. Dalej, zgodnie z zapisem w pkt. 6. KRYTERIÓW FORMALNYCH wskazano, iż „wykonawca musi wykazać, że on sam (lub co najmniej 1 konsorcjant) w ciągu ostatnich 3 lat (lub odpowiednio krótszym, jeśli okres działalności podmiotu jest krótszy niż 3 lata) należycie przeprowadził min. 2 kampanie reklamowe, których elementem były działania ATL typu telewizja i radio, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Zapytania ofertowego (w tym działania ATL typu telewizja i radio)” Jak również: Zgodnie z pkt 7 w ramach pozycji KRYTERIA FORMALNE przedstawić Oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania projektu, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Zapytania ofertowego, tzn. zespołem doświadczonym w obsłudze projektów, których elementem były m.in. działania ATL typu telewizja i radio, potwierdzonym wykazem min. 2 osób, które będą uczestniczyć w realizacji projektu, wraz z zakresem ich zadań i odpowiedzialności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (oczekiwane zaangażowanie w obsługę). Wobec powyższego, dla potwierdzenia Zamawiającemu, Oferent przedstawiając wykaz przeprowadzonych minimum 2-óch kampanii łączących różne kanały komunikacji (niekoniecznie w ramach jednej z nich) wskaże również kampanię/e reklamową/e, którą/ych elementem były działania ATL typu telewizja i radio. |
PYTANIE 6 OFERENTA z dnia 6 lipca 2022: KRYTERIA FORMALNE UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW: Oferty mogą złożyć podmioty mające osobowość prawną (przy konsorcjach dokumentację – pkt. 1.,2.,4.,5. przedstawia lider konsorcjum oraz konsorcjant), posiadające doświadczenie w obsłudze projektów związanych z kampaniami promocyjnymi, których elementem były działania ATL typu telewizja i radio. pkt. 1, 2, 4 i 5 poniżej czy powyżej (a więc w sekcji: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU KONKURENCYJNEJ PROCEDURY WYBORU WYKONAWCY)? |
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO z dnia 08.07.2022: „…..Oferty mogą złożyć podmioty mające osobowość prawną (przy konsorcjach dokumentację – pkt. 1.,2.,4.,5….” Wskazana dokumentacja znajduje się w części Zapytania ofertowego „KRYTERIA FORMALNE UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW” (str.8), więc wymagane dokumenty również znajdują się i dotyczą tej części Zapytania ofertowego. |
PYTANIE 7 OFERENTA z dnia 6 lipca 2022: Działania promocyjne powinny zostać oparte na smacznych i bardzo prostych przepisach, które w komunikacji odegrałyby rolę zarówno edukacyjną, jak i wizerunkową. Doskonały smak, szybkość przygotowania dań z wykorzystaniem mięsa z indyka – wszystko atrakcyjnie zaprezentowane, co w kampanii promującej produkty spożywcze jest nieodzowne. Pozyskanie dla projektu ambasadora-kucharza/kucharzy, dałoby nam możliwość, w interesujący sposób, zaprezentować zarówno wartości odżywcze, jak i pomysły/tricki na przygotowanie potraw z indyka oraz wskazać odżywcze zalety i wyjątkowość mięsa indyczego. Pomogłoby także rozpowszechnić ten typ mięsa wśród samych kucharzy (indyk – bardzo popularny w restauracjach świata – dość rzadko występuje w menu restauracyjnym w Polsce). Czy jesteście Państwo w posiadaniu bazy przepisów czy też trzeba je stworzyć? Czy strona https://krd-ig.com.pl/ daje możliwość umieszczenia na niej przepisów czy też lepiej zakładać dedykowany Landing Page? |
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO z dnia 08.07.2022: Przepisy powinny zostać stworzone na potrzeby planowanej kampanii promocyjnej. Po inspiracje odsyłamy na strony kampanii promocyjnych stworzonych przez KRD-IG i współfinansowanych ze środków UE: www.wingsofquality.eu oraz https://pl.eu-poultry.eu/ Na stronie https://krd-ig.com.pl/ nie ma możliwości umieszczenia przepisów kulinarnych. |
PYTANIE 8 OFERENTA z dnia 6 lipca 2022: KRYTERIA FORMALNE UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW: Oferty mogą złożyć podmioty mające osobowość prawną (przy konsorcjach dokumentację – pkt. 1.,2.,4.,5. przedstawia lider konsorcjum oraz konsorcjant), posiadające doświadczenie w obsłudze projektów związanych z kampaniami promocyjnymi, których elementem były działania ATL typu telewizja i radio. pkt. 1, 2, 4 i 5 poniżej czy powyżej (a więc w sekcji: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU KONKURENCYJNEJ PROCEDURY WYBORU WYKONAWCY)? |
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO z dnia 08.07.2022: Pozyskanie do projektu ambasadora-kucharza/kucharzy nie jest obligatoryjne. Jak napisane zostało w briefie: „Pozyskanie dla projektu ambasadora-kucharza/kucharzy, dałoby nam możliwość, w interesujący sposób, zaprezentować zarówno wartości odżywcze, jak i pomysły/tricki na przygotowanie potraw z indyka oraz wskazać odżywcze zalety i wyjątkowość mięsa indyczego. Pomogłoby także rozpowszechnić ten typ mięsa wśród samych kucharzy (indyk – bardzo popularny w restauracjach świata – dość rzadko występuje w menu restauracyjnym w Polsce)”. |
14 lipca 2022 r.
WYDŁUŻENIE TERMINU ZŁOŻENIA OFERT
W RAMACH ZAPYTANIA OFERTOWEGO DOTYCZĄCEGO PROJEKTU (ZADANIA) PT.: „PROMOCJA MIĘSA INDYCZEGO NA RYNKU KRAJOWYM” WRAZ Z PRZEPROWADZENIEM PRZEZ NIEZALEŻNY PODMIOT BADANIA EFEKTYWNOŚCI PROJEKTU (ZADANIA)
Powołując się na treść Zapytania ofertowego w części dotyczącej: PODSTAWA PRAWNA I ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA KONKURENCYJNEJ PROCEDURY WYBORU WYKONAWCY, pkt. 6. (str.7), który brzmi: „Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia procedury bez podania przyczyn lub wydłużenia terminów, o czym niezwłocznie poinformuje Oferentów.” – uprzejmie informuję, że Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza WYDŁUŻA TERMIN PRZEDŁOŻENIA OFERT DO DNIA 21 LIPCA 2022 r.
Wobec powyższego HARMONOGRAM POSTĘPOWANIA od części: Termin złożenia ofert na realizację na realizację projektu (zadania) pt. „Promocja mięsa indyczego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania) przyjmuje następujące terminy:
TERMIN | DZIAŁANIE |
21.07.2022 r do godz. 10:00 | Termin złożenia ofert na realizację na realizację projektu (zadania) pt. „Promocja mięsa indyczego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania) |
21.07.2022 r. godz. 10.30 | Komisyjne otwarcie ofert na realizację projektu (zadania) pt. „Promocja mięsa indyczego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania) I ETAP OCENY – OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW FORMALNYCH w ramach I ETAPU POSTĘPOWANIA |
21 – 25.07.2022 r. | Czas na ewentualne uzupełnienie nieistotnych z punktu widzenia jakości oferty braków formalnych/doprecyzowanie niejasności. Ocena ofert przez Komisję Oceniającą na realizację projektu (zadania) pt. „Promocja mięsa indyczego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania) w ramach II ETAPU OCENY – OCENA JAKOŚCI OFERTY w ramach I ETAPU POSTĘPOWANIA. |
26.07.2022 do godz. 16.00 | Poinformowanie Oferentów o wynikach I ETAPU POSTĘPOWANIA. |
27 – 29.07.2022 r. | Przeprowadzenie ETAPU II POSTĘPOWANIA – spotkania Komisji Oceniającej z Oferentami, którzy zakwalifikowali się do II etapu postępowania. |
01.08.2022 do godz. 16.00 | Wybór najkorzystniejszej oferty – Wykonawcy. Ogłoszenie wyników postępowania na realizację projektu (zadania) pt. „Promocja mięsa indyczego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania) Poinformowanie Oferentów drogą elektroniczną (e-mail) o wynikach II ETAPU POSTĘPOWANIA – wyborze najkorzystniejszej oferty. Zamieszczenie informacji o wyniku postępowania na stronie internetowej Zamawiającego. |
Pozostałe warunki wraz z załącznikami pozostają bez zmian.
Zaktualizowana treść Zapytania ofertowego pobierz.pdf
01 sierpnia 2022 r.
WYDŁUŻENIE TERMINU POSTĘPOWANIA
W RAMACH ZAPYTANIA OFERTOWEGO DOTYCZĄCEGO PROJEKTU (ZADANIA) PT.: „PROMOCJA MIĘSA INDYCZEGO NA RYNKU KRAJOWYM” WRAZ Z PRZEPROWADZENIEM PRZEZ NIEZALEŻNY PODMIOT BADANIA EFEKTYWNOŚCI PROJEKTU (ZADANIA)
Powołując się na treść Zapytania ofertowego w części dotyczącej: PODSTAWA PRAWNA I ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA KONKURENCYJNEJ PROCEDURY WYBORU WYKONAWCY, pkt. 6. (str.7), który brzmi: „Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia procedury bez podania przyczyn lub wydłużenia terminów, o czym niezwłocznie poinformuje Oferentów.” – uprzejmie informuję, że Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza WYDŁUŻA TERMIN PRZEDMIOTOWEGO POSTĘPOWANIA do dnia 10 sierpnia 2022 r.
Wobec powyższego ogłoszenie wyników postępowania – Wybór najkorzystniejszej oferty – Wykonawcy – na realizację projektu (zadania) pt. „Promocja mięsa indyczego na rynku krajowym” ogłoszone zostanie do dnia 10 sierpnia 2022 roku do godz. 16:00.