KRD IG
1 listopada 2022
Ogólnopolska kampania telewizyjna i radiowa– „Promocja mięsa indyczego na rynku krajowym”

1 listopada ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna mięsa indyczego „Moje triki na indyki!”.


Celem komunikacji jest przełamanie barier konsumenckich ograniczających dzisiejsze spożycie mięsa indyczego.
Główne akcenty kampanii zostały położone na prostotę i szybkość przyrządzania – triki kulinarne jak przygotować mięso z indyka, aby było kruche i soczyste, podkreślenie jego wysokiej jakości, smakowitości, dietetyczności.
GRUPA CELOWA:
Działania promocyjne skierowane są przede wszystkim do kobiet, które są głównie osobami podejmującymi decyzje zakupowe i odpowiedzialnymi za przygotowanie posiłków, w wieku 25-55 lat, z wykształceniem minimum średnim. Grupy wspierające to osoby uprawiające sport, dbające o swoją kondycję i zdrowie, w wieku 25-55 lat oraz sektor HoReCa.
Kampania realizowana jest przez konsorcjum firm Sigma BIS i Eskadra, która jest jednocześnie autorem koncepcji kreatywnej spotu TV oraz radiowego. Konsorcjum wyłonione zostało w ramach konkurencyjnej procedury wyboru wykonawcy.
Kampania finansowana jest ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.
Kanały dotarcia wykorzystane w komunikacji do konsumentów:
TELEWIZJA – medium wiodące – komunikacja o szerokim zasięgu, dobrana pod kątem preferencji grupy celowej, oparta na głównych stacjach gwarantujących szerokie dotarcie (AMR) do grupy celowej TVP – stacje główne i tematyczne, Polsat – stacja główne i tematyczne, TVN stacja główna i tematyczne
RADIO – kampania uzupełniająca – spoty 15” i 30”, anteny : Polskie Radio 1, stacje grupy Time m.in. Eska Sieć/Rock, PLUS, SuperNova, VOX,RMF, RMF Classic, RMF Maxxx, Sieć ZET – emisja każdego spotu odbywa się jednocześnie w ponad 65 stacjach radiowych (w Radiu ZET, stacjach zrzeszonych w Pakiecie Niezależnych oraz sieci Antyradia).
INTERNET – Dodatkowo uruchomiona zostanie strona internetowa z przepisami kulinarnymi oraz informacjami o wartościach odżywczych i walorach mięsa z indyka www.mojetrikinaindyki.pl.
EMISJE:
TV spoty 15” i 30”
RADIO spoty 15” i 30”
Działania niestandardowe
to udział w „Kuchennych Rewolucjach Magdy Gessler” na kolacji kończącej metamorfozę restauracji. Premiera odcinka będzie miała miejsce 24 listopada w player tv, a na antenie głównej TVN będzie go można zobaczyć 1 grudnia.
W czwartek 24 listopada po godz. 10:00, na antenie radia ZET będzie miał miejsce konkurs. W wejściu DJ’skim poruszony zostanie temat Święta Dziękczynienia i tradycji kulinarnych. Słuchacze zostaną zapytani jakie przepisy na indyka są z kolei popularne w Polsce i jakie dania polecają. 5 najlepszych propozycji nagrodzonych zostanie książką Jamiego Olivera.

Spot TV 30”

 

Spot TV 15”

 

Spot RADIO 30”

 

Spot RADIO 15”

facebook dobry drob linkedin dobry drob

Wyszukiwarka: