KRD IG
24 kwietnia 2020
Zapytanie ofertowe dot. projektu: „Przeciwdziałanie kampaniom dezinformacyjnym wymierzonym w polską branżę drobiarską”

Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza zaprasza do przygotowania i przedstawienia oferty dotyczącej projektu pt. „Przeciwdziałanie kampaniom dezinformacyjnym wymierzonym w polską branżę drobiarską” wraz z przeprowadzeniem efektywności projektu (zadania) przez niezależny podmiot.

Termin składania ofert upływa maja 2020 r. o godz. 10:00

Treść Zaproszenia  —> kliknij, aby pobrać

Załączniki (1-4) —> kliknij, aby pobrać

Załączniki (1-4) do Zapytania ofertowego dostępne są także w formie edytowalnej w biurze KRD-IG. Mogą Państwo poprosić o przesłanie wersji edytowalnej Załączników wysyłając prośbę mailem na adres m.kedel@krd-ig.pl 

 28.04.2020

Pytanie Oferenta i odpowiedź Zamawiającego dot. projektu (zadania) pt. „Przeciwdziałanie kampaniom dezinformacyjnym wymierzonym w polską branżę drobiarską” wraz z przeprowadzeniem badania efektywności projektu przez niezależny podmiot 

Pytanie Oferenta z dnia 27.04.2020

 

Uprzejmie proszę o odpowiedź na pytanie zadane nam przez agencję PR:

 

„Byłabym wdzięczna za potwierdzenie jak długo miałyby trwać działania PR, opisane w  pkt. 10.1, tj. czy przez cały okres objęty zapytaniem tj. od połowy maja do połowy grudnia, czy powinniśmy założyć, że przy zakładanym budżecie, miałaby trwać nie dłużej niż np. 3 miesiące?”

 

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 28.04.2020

 

W ramach odpowiedzi na zapytanie uprzejmie informuję, że okres 15 maja 2020 – 14 grudnia 2020 r. to okres objęty niniejszym Zapytaniem ofertowym dla wszystkich działań wchodzących w zakres Zapytania ofertowego.

 

W przypadku Współpracy z mediami, w tym organizacji briefingu prasowego i przygotowania materiałów prasowych, działanie to traktowane jest kompleksowo (całościowo). W budżecie projektu (str. 4 Zapytania ofertowego) w kolumnie „ilość” wskazana jest cyfra 1 (w tym przypadku traktowana jako 1 usługa), wobec czego, to Państwo powinni określić czas niezbędny do zrealizowania w pełni tego działania, mając jednocześnie na względzie główne cele projektu (zadania) oraz jego grupę docelową.

 

Pytanie Oferenta i odpowiedź Zamawiającego —> kliknij, aby pobrać

Pozostałe
Aktualności
Stan ognisk grypy ptaków w Polsce
16 stycznia 2024

Stan ognisk grypy ptaków w Polsce...

Czytaj
9 paradoksów strategii „Od pola do stołu”
25 marca 2021

9 paradoksów strategii „Od p...

Czytaj
SIAL Paris 2024 – wydarzenie, na którym nie mogło nas zabraknąć!
31 października 2024

SIAL Paris 2024 – wydarzenie,...

Czytaj
Indyk ma wiele do dania – podsumowanie września 2024
31 października 2024

Indyk ma wiele do dania – pod...

Czytaj
Branżowe targi hodowli drobiu i produkcji jaj Poultry Tech2024
30 października 2024

Branżowe targi hodowli drobiu i pr...

Czytaj
4 października 2024

OŚWIADCZENIE KRAJOWEJ RADY DROBIARSTWA – IZBY GOSPODARCZEJ w zw...

Czytaj
WYBÓR Wykonawcy projektu (zadania) pt. „Ochrona wizerunku polskiego sektora drobiarskiego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania)
27 sierpnia 2024

WYBÓR Wykonawcy projektu (zadania)...

Czytaj
Zapytanie ofertowe dot. projektu: „Ochrona wizerunku polskiego sektora drobiarskiego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania)
5 sierpnia 2024

Zapytanie ofertowe dot. projektu: ...

Czytaj
25 czerwca 2024

Zawiadomienie...

Czytaj
20 czerwca 2024

OŚWIADCZENIE w ramach pojawiających się w przestrzeni publicznej ma...

Czytaj
WYBÓR WYKONAWCY PROJEKTU (ZADANIA) PT. „KAMPANIA PROMOCYJNA MIĘSA INDYCZEGO NA RYNKU KRAJOWYM’’ WRAZ Z PRZEPROWADZENIEM PRZEZ NIEZALEŻNY PODMIOT BADANIA EFEKTYWNOŚCI PROJEKTU (ZADANIA)
19 czerwca 2024

WYBÓR WYKONAWCY PROJEKTU (ZADANIA)...

Czytaj
facebook dobry drob linkedin dobry drob

Wyszukiwarka: