Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza informuje, że w ramach ogłoszonego w dniu 15 maja 2024 r. Zapytania ofertowego dotyczącego projektu (zadania) pt.: „Kampania promocyjna mięsa indyczego na rynku krajowym’’ wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania) wyłoniła Wykonawcę, który zrealizuje ten projekt (zadanie).
Do biura KRD-IG wpłynęły dwie oferty.
W ramach I ETAPU OCENY – OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW FORMALNYCH wszystkie oferty spełniły wymogi formalno-prawne.
Ocena ofert dokonana została przez Komisję oceniającą (zespół ekspertów KRD-IG), a w ramach oceny przedłożonych ofert:
Oferta Oferenta nr 1:
I ETAP POSTĘPOWANIA – II ETAP OCENY (ocena jakości oferty): na możliwą maksymalną ilość 100 punktów oceniona została na poziomie 75,25 pkt.
II ETAP POSTĘPOWANIA: Komisja oceniająca przyjęła punktację: 3 pkt., 2 pkt., 1 pkt. a Oferta, na możliwą maksymalną ilość 9 pkt., otrzymała ogólną liczbę punktów na poziomie 6 pkt.
Oferta Oferenta nr 2:
I ETAP POSTĘPOWANIA – II ETAP OCENY (ocena jakości oferty): na możliwą maksymalną ilość 100 punktów oceniona została na poziomie 77,12 pkt.
II ETAP POSTĘPOWANIA: Komisja oceniająca przyjęła punktację: 3 pkt., 2 pkt., 1 pkt. a Oferta, na możliwą maksymalną ilość 9 pkt., otrzymała ogólną liczbę punktów na poziomie 9 pkt.
Wobec powyższego, w wyniku oceny przedłożonych ofert, realizację projektu (zadania) pt. „Kampania promocyjna mięsa indyczego na rynku krajowym’’ wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania), zrealizuje Oferent nr 2, który uzyskał największą liczbę punktów, tj. Brandcomm Polska Sp. z o.o. Sp. K.
Jeszcze raz dziękujemy wszystkim za przygotowanie odpowiadającej na brief oferty, a Wygranemu serdecznie gratulujemy.