Obecność branży drobiarskiej pod wspólnym brandem „Polish Poultry” na największych na świecie targach ANUGA w Kolonii, na stoisku stanowiącym powierzchnię wystawienniczo-targową dla dwudziestu jeden wystawców branży to działanie potrzebne i przynoszące wymierne korzyści biznesowe.
Czas trwania kampanii : 03 czerwca 2019 do 18 października 2019
Obecność branży drobiarskiej pod wspólnym brandem „Polish Poultry” na największych na świecie targach ANUGA w Kolonii, na stoisku stanowiącym powierzchnię wystawienniczo-targową dla dwudziestu jeden wystawców branży to działanie potrzebne i przynoszące wymierne korzyści biznesowe. Wspólne stoisko umożliwiło aktywną obecność na targach i nawiązanie cennych kontaktów wskazanym firmom, z których część indywidualnie nie zdecydowałyby się na wykupienie własnej powierzchni, biznesowych.
Możliwość uczestniczenia w przedmiotowych targach dała polskim wystawcom możliwość zaprezentowania swoich wysokiej jakości produktów odbiorcom międzynarodowym, nawiązania nowych relacji biznesowych oraz możliwość wzmocnienia obecnych relacji handlowych z partnerami.
Przygotowane na targi stoisko pod brandingiem „Polish Poultry” było funkcjonalnie zaprojektowanym i sprawnie funkcjonującym miejscem umożliwiającym wystawcom prowadzenie efektywnych spotkań oraz rozmów z partnerami zainteresowanymi polskimi produktami drobiowymi.