WYBÓR Wykonawcy projektu (zadania) pt. „Promocja mięsa kurczęcego na rynku krajowym’’ wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania).
Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza informuje, że w ramach ogłoszonego w dniu 24 czerwca 2022 r. Zapytania ofertowego dotyczącego projektu (zadania) pt.: „Promocja mięsa kurczęcego na rynku krajowym’’ wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania) wyłoniła Wykonawcę, który zrealizuje ten projekt (zadanie).
Do biura KRD-IG wpłynęły trzy oferty.
W ramach I ETAPU OCENY – OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW FORMALNYCH wszystkie oferty spełniły wymogi formalno-prawne.
Ocena ofert dokonana została przez Komisję oceniającą (zespół ekspertów KRD-IG), a w ramach oceny przedłożonych ofert:
Oferta Oferenta nr 1:
I ETAP POSTĘPOWANIA – II ETAP OCENY (ocena jakości oferty): na możliwą maksymalną ilość 100 punktów oceniona została na poziomie 64,53 pkt.
II ETAP POSTĘPOWANIA: w ramach oceny oferty Komisja oceniająca przyjęła punktację: 3 pkt., 2 pkt., 1 pkt. a Oferta, na możliwą maksymalną ilość 15 pkt., otrzymała ogólną liczbę punktów na poziomie 8 pkt.
Oferta Oferenta nr 2 w ramach:
I ETAP POSTĘPOWANIA – II ETAP OCENY (ocena jakości oferty): na możliwą maksymalną ilość 100 punktów oceniona została na poziomie 69,00 pkt.
II ETAP POSTĘPOWANIA: w ramach oceny oferty Komisja oceniająca przyjęła punktację: 3 pkt., 2 pkt., 1 pkt. a Oferta, na możliwą maksymalną ilość 15 pkt., otrzymała ogólną liczbę punktów na poziomie 9 pkt.
Oferta Oferenta nr 3 w ramach:
I ETAP POSTĘPOWANIA – II ETAP OCENY (ocena jakości oferty): na możliwą maksymalną ilość 100 punktów oceniona została na poziomie 81,77 pkt.
II ETAP POSTĘPOWANIA: w ramach oceny oferty Komisja oceniająca przyjęła punktację: 3 pkt., 2 pkt., 1 pkt. a Oferta, na możliwą maksymalną ilość 15 pkt., otrzymała ogólną liczbę punktów na poziomie 13 pkt.
Wobec powyższego, w wyniku oceny przedłożonych ofert, realizację projektu (zadania) pt. „Promocja mięsa kurczęcego na rynku krajowym’’ wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania), zrealizuje Oferent nr 3, który uzyskał największą liczbę punktów, tj. Brandcomm Polska Sp. z o.o. Sp. K.
Jeszcze raz dziękujemy wszystkim za przygotowanie odpowiadającej na brief oferty, a Wygranemu serdecznie gratulujemy.