KRD IG
10 sierpnia 2022

WYBÓR Wykonawcy projektu (zadania) pt. „Promocja mięsa kurczęcego na rynku krajowym’’ wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania).

Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza informuje, że w ramach ogłoszonego w dniu 24 czerwca 2022 r. Zapytania ofertowego dotyczącego projektu (zadania) pt.: „Promocja mięsa kurczęcego na rynku krajowym’’ wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania) wyłoniła Wykonawcę, który zrealizuje ten projekt (zadanie).
Do biura KRD-IG wpłynęły trzy oferty.
W ramach I ETAPU OCENY – OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW FORMALNYCH wszystkie oferty spełniły wymogi formalno-prawne.

Ocena ofert dokonana została przez Komisję oceniającą (zespół ekspertów KRD-IG), a w ramach oceny przedłożonych ofert:
Oferta Oferenta nr 1:
I ETAP POSTĘPOWANIA – II ETAP OCENY (ocena jakości oferty): na możliwą maksymalną ilość 100 punktów oceniona została na poziomie 64,53 pkt.
II ETAP POSTĘPOWANIA: w ramach oceny oferty Komisja oceniająca przyjęła punktację: 3 pkt., 2 pkt., 1 pkt. a Oferta, na możliwą maksymalną ilość 15 pkt., otrzymała ogólną liczbę punktów na poziomie 8 pkt.

Oferta Oferenta nr 2 w ramach:
I ETAP POSTĘPOWANIA – II ETAP OCENY (ocena jakości oferty): na możliwą maksymalną ilość 100 punktów oceniona została na poziomie 69,00 pkt.
II ETAP POSTĘPOWANIA: w ramach oceny oferty Komisja oceniająca przyjęła punktację: 3 pkt., 2 pkt., 1 pkt. a Oferta, na możliwą maksymalną ilość 15 pkt., otrzymała ogólną liczbę punktów na poziomie 9 pkt.

Oferta Oferenta nr 3 w ramach:
I ETAP POSTĘPOWANIA – II ETAP OCENY (ocena jakości oferty): na możliwą maksymalną ilość 100 punktów oceniona została na poziomie 81,77 pkt.
II ETAP POSTĘPOWANIA: w ramach oceny oferty Komisja oceniająca przyjęła punktację: 3 pkt., 2 pkt., 1 pkt. a Oferta, na możliwą maksymalną ilość 15 pkt., otrzymała ogólną liczbę punktów na poziomie 13 pkt.

Wobec powyższego, w wyniku oceny przedłożonych ofert, realizację projektu (zadania) pt. „Promocja mięsa kurczęcego na rynku krajowym’’ wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania), zrealizuje Oferent nr 3, który uzyskał największą liczbę punktów, tj. Brandcomm Polska Sp. z o.o. Sp. K.

Jeszcze raz dziękujemy wszystkim za przygotowanie odpowiadającej na brief oferty, a Wygranemu serdecznie gratulujemy.

Pozostałe
Aktualności
Stan ognisk grypy ptaków w Polsce
16 stycznia 2024

Stan ognisk grypy ptaków w Polsce...

Czytaj
9 paradoksów strategii „Od pola do stołu”
25 marca 2021

9 paradoksów strategii „Od p...

Czytaj
SIAL Paris 2024 – wydarzenie, na którym nie mogło nas zabraknąć!
31 października 2024

SIAL Paris 2024 – wydarzenie,...

Czytaj
Indyk ma wiele do dania – podsumowanie września 2024
31 października 2024

Indyk ma wiele do dania – pod...

Czytaj
Branżowe targi hodowli drobiu i produkcji jaj Poultry Tech2024
30 października 2024

Branżowe targi hodowli drobiu i pr...

Czytaj
4 października 2024

OŚWIADCZENIE KRAJOWEJ RADY DROBIARSTWA – IZBY GOSPODARCZEJ w zw...

Czytaj
WYBÓR Wykonawcy projektu (zadania) pt. „Ochrona wizerunku polskiego sektora drobiarskiego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania)
27 sierpnia 2024

WYBÓR Wykonawcy projektu (zadania)...

Czytaj
Zapytanie ofertowe dot. projektu: „Ochrona wizerunku polskiego sektora drobiarskiego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania)
5 sierpnia 2024

Zapytanie ofertowe dot. projektu: ...

Czytaj
25 czerwca 2024

Zawiadomienie...

Czytaj
20 czerwca 2024

OŚWIADCZENIE w ramach pojawiających się w przestrzeni publicznej ma...

Czytaj
WYBÓR WYKONAWCY PROJEKTU (ZADANIA) PT. „KAMPANIA PROMOCYJNA MIĘSA INDYCZEGO NA RYNKU KRAJOWYM’’ WRAZ Z PRZEPROWADZENIEM PRZEZ NIEZALEŻNY PODMIOT BADANIA EFEKTYWNOŚCI PROJEKTU (ZADANIA)
19 czerwca 2024

WYBÓR WYKONAWCY PROJEKTU (ZADANIA)...

Czytaj
facebook dobry drob linkedin dobry drob

Wyszukiwarka: