Kolejny miesiąc multikanałowej kampanii promującej mięso indycze na rynku krajowym obfitował w wiele wydarzeń o charakterze edukacyjno-promocyjnym.
Indyk grał rolę główną w wielu popularnych programach telewizyjnych o szerokiej i zróżnicowanej widowni, w tym:
Ewa gotuje – https://www.youtube.com/watch?v=Z2WEizeYu3Y
Doradca smaku – https://www.youtube.com/watch?v=26JVlEYkA5E, https://www.youtube.com/watch?v=MsHERFblSA4
Pytanie na śniadanie – https://www.youtube.com/watch?v=GugWDWgAG9g
Zapewniono stałą aktualizację dedykowanej kampanii strony internetowej www.indykajemy.pl
Reklama digitalowa zapewniła obecność kampanii na kluczowych polskich portalach o profilu informacyjnym i branżowym (m.in. interia.pl, wp.pl, foodservice24.pl).
Podjęto współpracę influencerską ze znanymi blogerami kulinarnymi i kucharzami w świecie instagramowym, m.in.:
– Olga Smile https://www.olgasmile.com/
– Beata i Igor Gratkowscy https://www.instagram.com/praktykulinarni/
– Svetlana Tuchak https://www.instagram.com/fit_przepisy_od_baletnicy/
– Strzelczyk Tomasz https://www.instagram.com/oddaszfartucha/
– Martyna Sobczak https://www.instagram.com/maste_official/
– ᴍᴏɴɪᴋᴀ ᴍᴏʟᴇᴄᴋᴀ https://www.instagram.com/pysznieczyprzepysznie/
– Natalia Maszkowska Food & Travel https://www.instagram.com/nathallae/
Zachęcamy do śledzenia ich kont/fanpage.
Przez 3 tygodnie października trwała kampania w 300 sklepach dyskontowych NETTO – gazetka, naklejki podłogowe.
Warsztaty i pokazy kulinarne m.in. w Selgrosie, Marko: https://www.youtube.com/watch?v=OZYS01PwB4k
Zachęcamy do śledzenia strony www oraz naszych kanałów SM.
RAPORT października 2024 – pobierz.pdf
Kampania finansowana jest ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.