KRD IG
31 października 2024
Indyk ma wiele do dania – podsumowanie września 2024

KRD-IG realizuje multikanałową kampanię promującej mięso indycze na rynku krajowym, która ma na celu zwiększenie konsumpcji mięsa indyczego na co dzień, a nie tylko od święta, które jest zalecane w diecie, ale wciąż zbyt rzadko pojawia się w codziennym menu. Popularyzacja oraz podkreślenie odżywczych i kulinarnych zalet indyka zmierzają do przełamania barier, które obecnie ograniczają jego spożycie.

Indyk grał rolę główną w wielu znanych i oglądanych programach telewizyjnych, w tym:

Powstała dedykowana kampanii strona internetowa z mnóstwem inspirujących przepisów na dania z indyka oraz specjalną sekcją dla HoReCa www.indykajemy.pl

Reklama internetowa w postaci banerów display dzięki publikacji na czołowych polskich portalach o profilu konsumenckim (m.in. interia.pl, wp.pl) oraz HoReCa (m.in. foodservice24.pl, e-restauracja.pl, hurt&detal, horectrends.pl) dotarła do szerokiego grona odbiorców.

Braliśmy udział w wydarzeniach o charakterze kulinarnym:

Zachęcamy do śledzenia strony www oraz naszych kanałów SM.

RAPORT wrzesień 2024 – pobierz.pdf

Październik również obfituje w wiele wydarzeń z mięsem indyczym w roli głównej. Szczegóły już niebawem.

Kampania finansowana jest ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.

Pozostałe
Aktualności
Stan ognisk grypy ptaków w Polsce
16 stycznia 2024

Stan ognisk grypy ptaków w Polsce...

Czytaj
9 paradoksów strategii „Od pola do stołu”
25 marca 2021

9 paradoksów strategii „Od p...

Czytaj
SIAL Paris 2024 – wydarzenie, na którym nie mogło nas zabraknąć!
31 października 2024

SIAL Paris 2024 – wydarzenie,...

Czytaj
Indyk ma wiele do dania – podsumowanie września 2024
31 października 2024

Indyk ma wiele do dania – pod...

Czytaj
Branżowe targi hodowli drobiu i produkcji jaj Poultry Tech2024
30 października 2024

Branżowe targi hodowli drobiu i pr...

Czytaj
4 października 2024

OŚWIADCZENIE KRAJOWEJ RADY DROBIARSTWA – IZBY GOSPODARCZEJ w zw...

Czytaj
WYBÓR Wykonawcy projektu (zadania) pt. „Ochrona wizerunku polskiego sektora drobiarskiego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania)
27 sierpnia 2024

WYBÓR Wykonawcy projektu (zadania)...

Czytaj
Zapytanie ofertowe dot. projektu: „Ochrona wizerunku polskiego sektora drobiarskiego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania)
5 sierpnia 2024

Zapytanie ofertowe dot. projektu: ...

Czytaj
25 czerwca 2024

Zawiadomienie...

Czytaj
20 czerwca 2024

OŚWIADCZENIE w ramach pojawiających się w przestrzeni publicznej ma...

Czytaj
WYBÓR WYKONAWCY PROJEKTU (ZADANIA) PT. „KAMPANIA PROMOCYJNA MIĘSA INDYCZEGO NA RYNKU KRAJOWYM’’ WRAZ Z PRZEPROWADZENIEM PRZEZ NIEZALEŻNY PODMIOT BADANIA EFEKTYWNOŚCI PROJEKTU (ZADANIA)
19 czerwca 2024

WYBÓR WYKONAWCY PROJEKTU (ZADANIA)...

Czytaj
facebook dobry drob linkedin dobry drob

Wyszukiwarka: