ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZĄCE PROJEKTU (ZADANIA) PT.: „KAMPANIA PROMOCYJNA MIĘSA INDYCZEGO NA RYNKU KRAJOWYM” WRAZ Z PRZEPROWADZENIEM PRZEZ NIEZALEŻNY PODMIOT BADANIA EFEKTYWNOŚCI PROJEKTU (ZADANIA)
Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza zaprasza do przygotowania i przedstawienia oferty dotyczącej projektu (zadania) pt. „KAMPANIA PROMOCYJNA MIĘSA INDYCZEGO NA RYNKU KRAJOWYM” WRAZ Z PRZEPROWADZENIEM PRZEZ NIEZALEŻNY PODMIOT BADANIA EFEKTYWNOŚCI PROJEKTU (ZADANIA).
Termin składania ofert upływa 3 czerwca 2024 r. o godz. 10.00.
Treść Zapytania ofertowego —> pobierz.pdf
Załączniki (1-5) do Zapytania ofertowego —> pobierz.pdf
Załączniki (1-5) do Zapytania ofertowego —> pobierz.docx
Załącznik 6 do Zapytania ofertowego —> pobierz.pdf
14.06.2024 r.
II ETAP POSTĘPOWANIA / WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY – WYDŁUŻENIE TERMINU
projekt (zadanie) pt.: „KAMPANIA PROMOCYJNA MIÊSA INDYCZEGO NA RYNKU KRAJOWYM” WRAZ Z PRZEPROWADZENIEM PRZEZ NIEZALEŻNY PODMIOT BADANIA EFEKTYWNOŚCI PROJEKTU (ZADANIA)
Mając na względzie zapisy zawarte w Zapytaniu ofertowym z dnia 15 maja 2024 r. dotyczące projektu (zadania): „KAMPANIA PROMOCYJNA MIĘSA INDYCZEGO NA RYNKU KRAJOWYM” WRAZ Z PRZEPROWADZENIEM PRZEZ NIEZALEŻNY PODMIOT BADANIA EFEKTYWNOŚCI PROJEKTU (ZADANIA), strona 9. PODSTAWA PRAWNA I ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA KONKURENCYJNEJ PROCEDURY WYBORU WYKONAWCY, pkt. 6 w brzmieniu „Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia procedury bez podania przyczyn lub wydłużenia terminów, o czym niezwłocznie poinformuje Oferentów” uprzejmie informuję o wydłużeniu terminu II ETAPU POSTĘPOWANIA do dnia 18 czerwca 2024 r.
Tym samym termin Wyboru Najkorzystniejszej oferty także ulega zmianie – do 19 czerwca 2024 r. do godz. 16.00.
Harmonogram Zapytania ofertowego przyjmuje zatem następujące brzmienie:
10-18.06.2024 r. | Przeprowadzenie ETAPU II POSTĘPOWANIA – spotkania Komisji Oceniającej z Oferentami, którzy zakwalifikowali się do II etapu postępowania. |
do 19.06.2024 r. do godz. 16.00 | Wybór najkorzystniejszej oferty – Wykonawcy. Ogłoszenie wyników postępowania na realizację projektu (zadania) pt. „Promocja mięsa indyczego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania) Poinformowanie Oferentów drogą elektroniczną (e-mail) o wynikach II ETAPU POSTĘPOWANIA – wyborze najkorzystniejszej oferty. Zamieszczenie informacji o wyniku postępowania na stronie internetowej Zamawiającego. |
24.05.2024 r.
Pytania Oferenta z dnia 24.05.2024 i odpowiedzi Zamawiającego z dnia 24.05.2024
dotyczące projektu (zadania): „KAMPANIA PROMOCYJNA MIĘSA INDYCZEGO NA RYNKU KRAJOWYM” WRAZ Z
PRZEPROWADZENIEM PRZEZ NIEZALEŻNY PODMIOT BADANIA EFEKTYWNOŚCI PROJEKTU (ZADANIA)
PYTANIA OFERENTA z dnia 24.05.2024 | ODPOWIEDZI ZAMAWIAJĄCEGO z dnia 24.05.2024 |
– czy istniejące strony (mojetrikinaindyki.pl, podajindyka.pl) spełniają obecnie swoje zadanie? Czy kampania ma do nich w jakikolwiek sposób linkować? | Obecnie istniejące strony nie wchodzą w zakres obecnego projektu, więc kampania nie może do nich odsyłać. |
– bariera ceny, która mocno wybrzmiała w badaniu, nie została ujęta w podsumowaniu. Czy to był celowy zabieg? | Konsumenci są świadomi faktu, że mięso indycze jest droższe od mięsa z kurczaka. Jednocześnie konsument wie, że mięso z indyka jest zdrowe, wysokiej jakości, dietetyczne, ma wysoką zawartość białka. Działania promocyjne powinny zostać skierowane na rozwiązanie problemów przedstawionych w briefie: a. Przekonają konsumentów o łatwości i szybkości przygotowania potraw z mięsa indyczego oraz o ich walorach smakowych – nauczą jak mięso indycze przyrządzić. b. Wytłumaczą specyfikę produktu, jakim jest indyk, tak aby konsument kupując mięso z indyka i płacąc więcej niż za mięso z kurczaka (ze względu na walory żywieniowe indyka), był pewny słuszności wyboru. c. Pomogą zbudować – w grupie celowej, nawyki zakupowe oparte o wybory zdrowszego i polecanego w diecie mięsa indyczego, osiągając efekt diety codziennej, a nie tylko od święta. d. Przekonają i nauczą konsumenta postrzegania produktów z indyka jako produktów standardowych oraz rozróżniania wielkości porcji w ramach aktu zakupowego – ilość vs. waga: w ramach jednego większego elementu, np. fileta indyka i 2 elementów np. piersi z kurczaka konsument kupuje tę samą wagę towaru. e. W przypadku ekspertów żywienia z kanałów food serwis/HoReCa – edukacja z walorów mięsa indyczego oraz sposobów jego przyrządzania, przełamanie barier związanych z nieznajomością tego typu mięsa, nieumiejętnością obróbki, brakiem wiedzy na temat możliwych do uzyskania potraw, wielości zastosowań, wykorzystania anatomicznej wielkości elementów do bardziej wyszukanych potraw, zróżnicowania poszczególnych elementów co do walorów smakowych, organoleptycznych, itd. Przywrócenie mięsu indyczemu miejsca w kuchni polskiej, wykorzystanie jego walorów w daniach innych rodzajów kuchni (od azjatyckich po amerykańską) oraz w daniach fit. |
– co należy rozumieć pod realizacją zadania w briefie dot HORECA: działania budujące wiedzę ekspercką – ilość ekspertów: min 15 ekspertów | Zależy nam na dotarciu do takich ekspertów kanałów HoReCa/food serwis (min.15 ekspertów), którzy po pokazaniu, jak przyrządzać indyka na wiele sposobów, jak wykorzystać jego poszczególne elementy, jakie są jego walory kulinarne i możliwości zastosowania oraz jakie to mięso ma przewagi żywieniowe, będą mieli możliwość przeniesienia tej wiedzy w miejsca, w których działają tj. wprowadzenie dań z indyka do menu restauracyjnego, stołówek szkolnych, przedszkolnych, szpitalnych i innych form zbiorowego żywienia. |
– proszę o informację jak konkretnie ma brzmieć informacja dot wsparcia funduszu promocji? Czy może to być tylko wskazany znak graficzny określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia? | Informacja dotycząca wsparcia funduszu promocji uzależniona jest od rodzaju materiałów/przekazu etc., które wykorzystywane będą w projekcie, zgodnie ze wskazanym w Zapytaniu ofertowym ROZPORZĄDZENIU MINISTRA ROLNICTWA I ROZWOJU WSI z dnia 13 czerwca 2023 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu udzielania wsparcia finansowego z funduszy promocji produktów rolno-spożywczych. Każdy z materiałów wykorzystywanych w projekcie, w tym przekazy audiowizualne, muszą zawierać w sposób czytelny i wyraźny znak graficzny identyfikujący fundusze promocji, którego wzór jest określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20230001122/O/D20231122.pdf Jednakże w związku z tym, że aktualnie istnieją różne formy realizowanych działań w ramach projektów (zadań) – np. znacznie większe wykorzystywanie w kampaniach narzędzi e-marketingowych, portali społecznościowych, komunikatorów Twitter, Instagram etc., które nie zawsze mają możliwość dodania elementów graficznych, istnieje możliwość stosowania, zamiennie z logotypem Fundusze Promocji, czytelnych i wyraźnych wyrazów „#Fundusze Promocji” – brak określonego obligatoryjnego fontu oraz koloru. Natomiast w przypadku przekazów dźwiękowych, obligatoryjne jest zawarcie informacji o udzieleniu wsparcia ze środków finansowych danego funduszu promocji na realizację zadania, czyli tu, w przypadku wsparcia z funduszu drobiowego obligatoryjna informacja będzie miała brzmienie: „Projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego”. Księga wizualizacji znaku – znak identyfikujący fundusze promocji znajdzie Pan pod linkiem https://www.gov.pl/web/kowr/wyplaty-z-funduszy-promocji |