Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza informuje, że w ramach ogłoszonego w dniu 14 czerwca 2022 r. Zapytania ofertowego dotyczącego projektu (zadania) pt.: „Ochrona wizerunku polskiego sektora drobiarskiego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania) wyłoniła Wykonawcę, który zrealizuje ten projekt (zadanie).
Do biura KRD-IG wpłynęły trzy oferty. W ramach I ETAPU OCENY – OCENA SPRŁNIENIA WARUNKÓW FORMALNYCH dwie oferty spełniły wymogi formalno-prawne, jedna oferta została odrzucona, gdyż złożona została po terminie i tym samym nie podlegała dalszej ocenie.
Ocena ofert dokonana została przez Komisję oceniającą (zespół ekspertów KRD-IG), a w ramach oceny przedłożonych ofert:
Oferta Oferenta nr 1:
I ETAP POSTĘPOWANIA – II ETAP OCENY (ocena jakości oferty): na możliwą maksymalną ilość 100 punktów oceniona została na poziomie 86,60 pkt.
II ETAP POSTĘPOWANIA: w ramach oceny oferty Komisja oceniająca przyjęła punktację: 3 pkt., 2 pkt., 1 pkt. a Oferta, na możliwą maksymalną ilość 15 pkt., otrzymała ogólną liczbę punktów na poziomie 13 pkt.
Oferta Oferenta nr 2 w ramach:
I ETAP POSTĘPOWANIA – II ETAP OCENY (ocena jakości oferty): na możliwą maksymalną ilość 100 punktów oceniona została na poziomie 66,37 pkt.
II ETAP POSTĘPOWANIA: w ramach oceny oferty Komisja oceniająca przyjęła punktację: 3 pkt., 2 pkt., 1 pkt. a Oferta, na możliwą maksymalną ilość 15 pkt., otrzymała ogólną liczbę punktów na poziomie 6 pkt.
Wobec powyższego, w wyniku oceny przedłożonych ofert, realizację projektu (zadania) pt. „Ochrona wizerunku polskiego sektora drobiarskiego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania), zrealizuje Oferent nr 1, który uzyskał największą liczbę punktów, tj. Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościach sp. z o.o.
Jeszcze raz dziękujemy wszystkim za przygotowanie odpowiadającej na brief oferty, a wygranemu serdecznie gratulujemy.