WYBÓR Wykonawcy projektu (zadania) pt.: „Ochrona wizerunku polskiego sektora drobiarskiego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania).
Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza informuje, że w ramach ogłoszonego w dniu 20 maja 2021 r. Zapytania ofertowego dotyczącego projektu (zadania) pt.: „Ochrona wizerunku polskiego sektora drobiarskiego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania) wyłoniła podmiot, który zrealizuje ten projekt (zadanie).
W ramach przedmiotowej procedury do biura KRD-IG wpłynęła 1 oferta, która spełniła wymogi formalno-prawne.
Ocena oferty dokonana została przez Komisję oceniającą (zespół ekspertów KRD-IG).
I ETAP POSTĘPOWANIA – II ETAP OCENY (ocena jakości oferty): na możliwą maksymalną ilość 100 punktów oferta Partner of Promotion sp. z o.o. oceniona została na poziomie 71,17 pkt.
II ETAP POSTĘPOWANIA: w ramach oceny oferty przy przyjętej punktacji: 3 pkt., 2 pkt., 1 pkt. oferta Partner of Promotion sp. z o.o. na możliwą maksymalną ilość 18 pkt. otrzymała ogólną liczbę punktów na poziomie 7 pkt.
Wobec powyższego, Wykonawcą projektu (zadania) pt. „Ochrona wizerunku polskiego sektora drobiarskiego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania) została agencja Partner of Promotion sp. z o.o.
Serdecznie gratulujemy.