Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza informuje, że w ramach ogłoszonego w dniu 24 kwietnia 2020 r. Zapytania ofertowego dotyczącego projektu (zadania) pt.: „Przeciwdziałanie kampaniom dezinformacyjnym wymierzonym w polską branżę drobiarską” wraz z przeprowadzeniem efektywności projektu (zadania) przez niezależny podmiot wyłoniła podmiot, który zrealizuje ten projekt (zadanie).
W ramach przedmiotowej procedury do biura KRD-IG wpłynęły 4 oferty, z czego 1 została odrzucona, gdyż dostarczona została po terminie, pozostałe 3 spełniły wymogi formalno-prawne.
Ocena ofert dokonana została przez zespół ekspertów KRD-IG zgodnie z zapisami zamieszczonymi w Zapytaniu ofertowym.
W ramach oceny przedłożonych ofert:
- Oferta Oferenta 1 oceniona została na poziomie 94,29 pkt.
- Oferta Oferenta 2 oceniona została na poziomie 86,63 pkt.
- Oferta Oferenta 3 oceniona została na poziomie 93,00 pkt.
Wobec powyższego, w wyniku oceny przedłożonych ofert, realizację projektu (zadania) pt. „Przeciwdziałanie kampaniom dezinformacyjnym wymierzonym w polską branżę drobiarską” wraz z przeprowadzeniem badania efektywności projektu (zadania) przez niezależny podmiot, zrealizuje Oferent, który uzyskał największą liczbę punktów, tj. Partner of Promotion sp. z o.o.
Jeszcze raz dziękujemy wszystkim za przygotowanie odpowiadającej na brief oferty, a wygranemu serdecznie gratulujemy.