Promocja
Drobiu

Strategia Promocji Branży Mięsa Drobiowego w Polsce
Dążąc do rozwoju, branża drobiarska koncentruje działania promocyjno-edukacyjne na trzech obszarach:
- wsparciu branży w budowie wartości, które będą podstawą trwałej przewagi konkurencyjnej;
- stymulowaniu popytu wewnętrznego poprzez działania wpływające na zmianę codziennej diety;
- wsparciu rozwoju eksportu zarówno na rynki państw UE, jak i krajów trzecich.


Stworzona w ramach strategii lista głównych kierunków działań objęła:
Wzmacnianie wizerunku mięsa drobiowego wśród krajowej opinii publicznej (jakość, różnorodność, wartości odżywcze, bezpieczeństwo zdrowotne, walory dietetyczne, łatwość przygotowania). Edukację i budowę zaufania konsumentów co do bezpieczeństwa i jakości produktów drobiarskich wytwarzanych w Polsce w oparciu o systemy jakości, wymogi weterynaryjne i systemy bezpieczeństwa produkcji żywności. Edukowanie konsumentów, w tym dzieci i młodzieży, odnośnie do zasad zdrowego odżywiania się i roli mięsa drobiowego oraz przetworów drobiowych jako źródła wartościowego białka, jego walorów odżywczych i smakowych.