KRD IG

Promocja Drobiu

Promocja_drobiu_s

Strategia Promocji Branży Mięsa Drobiowego w Polsce

Dążąc do rozwoju, branża drobiarska koncentruje działania promocyjno-edukacyjne na trzech obszarach:

  • wsparciu branży w budowie wartości, które będą podstawą trwałej przewagi konkurencyjnej;
  • stymulowaniu popytu wewnętrznego poprzez działania wpływające na zmianę codziennej diety;
  • wsparciu rozwoju eksportu zarówno na rynki państw UE, jak i krajów trzecich.

Celem nadrzędnym nakreślonym w Strategii Promocji Branży Mięsa Drobiowego w Polsce jest wsparcie dynamiki rozwoju branży i zapewnienie jej rentowności. Odbywa się to poprzez propagowanie walorów drobiu oraz jego wartości odżywczych, działania informacyjne i edukacyjne dążące do zwiększania konsumpcji mięsa drobiowego w kraju i Unii Europejskiej, kreowanie „mody na drób” jako elementu pełnowartościowej diety, a także promowanie wartości dodanej w procesie produkcji. Strategia wskazuje także na konieczność wsparcia eksporterów w celu zwiększenia eksportu mięsa i przetworów drobiowych do Unii Europejskiej i krajów trzecich poprzez działania wspomagające budowę wizerunku polskiego drobiu oraz nawiązywanie relacji biznesowych. Odwołuje się także do konieczności utrzymania wysokiej jakości mięsa drobiowego produkowanego w Polsce przez promowanie najefektywniejszych systemów kontroli jakości. W spektrum rekomendowanych działań znalazły się również organizacja prac badawczo-naukowych i szkoleń, jak również monitoring wielkości spożycia mięsa drobiowego oraz analitycznych badań rynkowych.

Stworzona w ramach strategii lista głównych kierunków działań objęła:

Wzmacnianie wizerunku mięsa drobiowego wśród krajowej opinii publicznej (jakość, różnorodność, wartości odżywcze, bezpieczeństwo zdrowotne, walory dietetyczne, łatwość przygotowania).
Edukację i budowę zaufania konsumentów co do bezpieczeństwa i jakości produktów drobiarskich wytwarzanych w Polsce w oparciu o systemy jakości, wymogi weterynaryjne i systemy bezpieczeństwa produkcji żywności.
Edukowanie konsumentów, w tym dzieci i młodzieży, odnośnie do zasad zdrowego odżywiania się i roli mięsa drobiowego oraz przetworów drobiowych jako źródła wartościowego białka, jego walorów odżywczych i smakowych.

Promocja_drobiu2_s

Realizowane kampanie

Promocja polskiego drobiu i jego przetworów  na targach ANUGA 2023

Promocja polskiego drobiu i jego pr…

Czytaj
Promocja polskiego drobiu i jego przetworów na targach IFE

Promocja polskiego drobiu i jego pr…

Czytaj
Promocja polskiego drobiu na targach SIAL Paryż 2020

Promocja polskiego drobiu na targac…

Czytaj
Ogólnopolska kampania telewizyjna i radiowa– „Promocja mięsa indyczego na rynku krajowym”

Ogólnopolska kampania telewizyjna …

Czytaj
KAMPANIA szeroko zasięgowa ogólnopolska – „Promocja mięsa kurczęcego na rynku krajowym”

KAMPANIA szeroko zasięgowa ogólno…

Czytaj
Obchody Dnia Dziecka podczas Pikniku „Poznaj Dobrą Żywność” „Polska smakuje”

Obchody Dnia Dziecka podczas Piknik…

Czytaj

Piknik z okazji Dnia Dziecka na dziedzińcu w ogrodach i na dziedzińc…

Czytaj
Promocja polskiego drobiu i jego przetworów na targach IFE w Londynie

Promocja polskiego drobiu i jego pr…

Czytaj
Promocja polskiego drobiu i jego przetworów na targach ANUGA 2021

Promocja polskiego drobiu i jego pr…

Czytaj
1 z 2
facebook dobry drob linkedin dobry drob

Wyszukiwarka: