Realizowane kampanie
Polska obecność na targach SIAL CHINA 2025 – POLISH POULTRY
Polska branża drobiarska zaznaczyła swoją obecność na jednych z najważniejszych targów spożywczych...
Kampania promująca mięso indycze 2024 – skuteczna promocja, szeroki zasięg, konkretne rezultaty
Z końcem 2024 roku zakończyła się ogólnopolska kampania promocyjna mięsa indyczego, która miała na...
Indyk ma wiele do dania – podsumowanie października 2024
Kolejny miesiąc multikanałowej kampanii promującej mięso indycze na rynku krajowym...
SIAL Paris 2024 – wydarzenie, na którym nie mogło nas zabraknąć!
SIAL Paris to jedno z największych na świecie wydarzeń targowych, poświęconych innowacjom w branży...
Indyk ma wiele do dania – podsumowanie września 2024
KRD-IG realizuje multikanałową kampanię promującej mięso indycze na rynku krajowym, która ma na...
Kampania „Drób z europejskim paszportem” na targach SIAL CHINA 2024
W dniach 28-30 maja na terenie Szanghaj New International Center odbyły się międzynarodowe targi...
Promocja polskiego drobiu i jego przetworów na targach Alimentaria
Handel zagraniczny z półwyspem iberyjskim od lat zajmuje wysoką pozycję w klasyfikacji eksportu...
Promocja polskiego drobiu i jego przetworów na targach ANUGA 2023
Targi ANUGA w Kolonii od lat cieszą się niesłabnącą popularnością i należą do najbardziej prestiżowych wydarzeń targowych w branży spożywczej.
Promocja polskiego drobiu i jego przetworów na targach IFE
Czas trwania kampanii: 02.01.2023-31.03.2023
Promocja polskiego drobiu na targach SIAL Paryż 2020
Projekt realizowany w terminie od 15 stycznia 2020 do 31 października 2022.
Ogólnopolska kampania telewizyjna i radiowa– „Promocja mięsa indyczego na rynku krajowym”
1 listopada ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna mięsa indyczego „Moje triki na indyki!”.
KAMPANIA szeroko zasięgowa ogólnopolska – „Promocja mięsa kurczęcego na rynku krajowym”
Szeroko zasięgowa – ogólnopolska kampania telewizyjna i radiowa mięsa kurczęcego na rynku...
Obchody Dnia Dziecka podczas Pikniku „Poznaj Dobrą Żywność” „Polska smakuje”
26 czerwca 2022 na terenie Wyścigów Konnych na warszawskim Służewcu miał miejsce piknik „Poznaj...
Piknik z okazji Dnia Dziecka na dziedzińcu w ogrodach i na dziedzińcu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Piknik z okazji Dnia Dziecka na dziedzińcu i ogrodach KPRM był znakomitą okazją do promocji mięsa...
Promocja polskiego drobiu i jego przetworów na targach IFE w Londynie
Po raz kolejny KRD-IG było organizatorem wspólnego stoiska branżowego podczas targów IFE które...
Promocja polskiego drobiu i jego przetworów na targach ANUGA 2021
Targi ANUGA w Kolonii (Niemcy) należą do najbardziej prestiżowych i największych wydarzeń...
FAŁSZ W…KURZA – kampania Krajowej Rady Drobiarstwa – Izby Gospodarczej
Czy Ciebie też wkurza fałsz? – nowa kampania Krajowej Rady Drobiarstwa – Izby Gospodarczej
Promocja polskiego drobiu i jego przetworów na targach ANUGA 2019
Obecność branży drobiarskiej pod wspólnym brandem „Polish Poultry” na największych na świecie targach ANUGA w Kolonii, na stoisku stanowiącym powierzchnię wystawienniczo-targową dla dwudziestu jeden wystawców branży to działanie potrzebne i przynoszące wymierne korzyści biznesowe.
„Indyk z Europy – pod skrzydłami jakości”
Czas trwania kampanii: maj 2019 – kwiecień 2021
Przedmiotem programu promocyjnego jest mięso indycze produkowane w Europie. Działania promocyjne realizowane są na 3 rynkach docelowych tj. Polska, Niemcy, Czechy. Program ma na celu przedstawienie wartości odżywczych oraz jakości mięsa indyczego produkowanego w Europie, które wynikają z rygorystycznych zasad i procedur UE oraz przepisów wewnętrznych państw członkowskich.
EUROPEJSKI DRÓB: TO JEST NASZ DRÓB!
Czas trwania kampanii: styczeń 2020 – grudzień 2021
W ramach współpracy między 5 członkami europejskiej organizacji reprezentującej sektor drobiarski AVEC, rozpoczęły się prace nad projektem ochrony wizerunku europejskiego drobiu.
DRÓB Z EUROPEJSKIM PASZPORTEM NA RYNKACH CHIN, HONGKONGU I JAPONII
Przedmiotem działalności promocyjnej będzie mięso drobiowe z Unii Europejskiej. Głównym celem kampanii jest zwiększenie eksportu europejskiego drobiu na rynki docelowe: Chiny, Hongkong i Japonia. Dodatkowo, pióra, w rodzaju stosowanych do wypychania będą promowane jako produkt wpierający na rynku japońskim.