Realizowane kampanie

Promocja polskiego drobiu i jego przetworów na targach ANUGA 2019

Promocja polskiego drobiu i jego przetworów na targach ANUGA 2019

Obecność branży drobiarskiej pod wspólnym brandem „Polish Poultry” na największych na świecie targach ANUGA w Kolonii, na stoisku stanowiącym powierzchnię wystawienniczo-targową dla dwudziestu jeden wystawców branży to działanie potrzebne i przynoszące wymierne korzyści biznesowe.

czytaj dalej
„Indyk z Europy – pod skrzydłami jakości”

„Indyk z Europy – pod skrzydłami jakości”

Czas trwania kampanii: maj 2019 – kwiecień 2021

Przedmiotem programu promocyjnego jest mięso indycze produkowane w Europie. Działania promocyjne realizowane są na 3 rynkach docelowych tj. Polska, Niemcy, Czechy. Program ma na celu przedstawienie wartości odżywczych oraz jakości mięsa indyczego produkowanego w Europie, które wynikają z rygorystycznych zasad i procedur UE oraz przepisów wewnętrznych państw członkowskich.

czytaj dalej
EUROPEJSKI DRÓB: TO JEST NASZ DRÓB!

EUROPEJSKI DRÓB: TO JEST NASZ DRÓB!

Czas trwania kampanii: styczeń 2020 – grudzień 2021

W ramach współpracy między 5 członkami europejskiej organizacji reprezentującej sektor drobiarski AVEC, rozpoczęły się prace nad projektem ochrony wizerunku europejskiego drobiu.

czytaj dalej
DRÓB Z EUROPEJSKIM PASZPORTEM NA RYNKACH CHIN, HONGKONGU I JAPONII

DRÓB Z EUROPEJSKIM PASZPORTEM NA RYNKACH CHIN, HONGKONGU I JAPONII

Przedmiotem działalności promocyjnej będzie mięso drobiowe z Unii Europejskiej. Głównym celem kampanii jest zwiększenie eksportu europejskiego drobiu na rynki docelowe: Chiny, Hongkong i Japonia. Dodatkowo, pióra, w rodzaju stosowanych do wypychania będą promowane jako produkt wpierający na rynku japońskim.

czytaj dalej
Element graficzny