KRD IG
20 maja 2021

ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZĄCE PROJEKTU (ZADANIA) PT.: „OCHRONA WIZERUNKU POLSKIEGO SEKTORA DROBIARSKIEGO NA RYNKU KRAJOWYM” WRAZ Z PRZEPROWADZENIEM PRZEZ NIEZALEŻNY PODMIOT: BADANIA EFEKTYWNOŚCI PROJEKTU (ZADANIA)

Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza zaprasza do przygotowania i przedstawienia oferty dotyczącej projektu pt. „Ochrona wizerunku polskiego sektora drobiarskiego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot: badania efektywności projektu (zadania).

Termin składania ofert upływa 2 czerwca 2021 r. o godz. 10:00

Treść Zaproszenia (pdf.) —> kliknij, aby pobrać

Załączniki (1-5) (pdf.) —> kliknij, aby pobrać

Załączniki (1-5) do Zapytania ofertowego dostępne są także w formie edytowalnej w biurze KRD-IG. Mogą Państwo poprosić o przesłanie wersji edytowalnej Załączników wysyłając prośbę mailem na adres m.kedel@krd-ig.pl


16.06.2021 r.

WYDŁUŻENIE TERMINU II ETAPU POSTĘPOWANIA i TERMINU WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY – WYKONAWCY

Powołując się na treść Zapytania ofertowego w części dotyczącej: PODSTAWA PRAWNA I ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA KONKURENCYJNEJ PROCEDURY WYBORU WYKONAWCY, pkt. 6. (str.8), który brzmi: „Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia procedury bez podania przyczyn lub wydłużenia terminów, o czym niezwłocznie poinformuje Oferentów.” – uprzejmie informuję, że Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza wydłuża termin przeprowadzenia II ETAPU POSTĘPOWANIA i tym samym termin wyboru najkorzystniejszej oferty – Wykonawcy.

Wobec powyższego HARMONOGRAM POSTĘPOWANIA, WYBÓR I OGŁOSZENIE ZWYCIĘZCY KONKURENCYJNEJ PROCEDURY WYBORU WYKONAWCY od części: Przeprowadzenie ETAPU II POSTĘPOWANIA – spotkania Komisji Oceniającej z Oferentami, którzy zakwalifikowali się do II etapu postępowania przyjmuje następujące terminy:

TERMINDZIAŁANIE
14-24.06.2021 r.Przeprowadzenie ETAPU II POSTĘPOWANIA – spotkania Komisji Oceniającej z Oferentami, którzy zakwalifikowali się do II etapu postępowania.
25.06.2021 r.
do godz. 16.00
Wybór najkorzystniejszej oferty – Wykonawcy.

Ogłoszenie wyników postępowania na realizację projektu (zadania) pt. „Ochrona wizerunku polskiego sektora drobiarskiego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot: badania efektywności projektu (zadania).

Poinformowanie Oferentów drogą elektroniczną (e-mail) o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamieszczenie informacji o wyniku postępowania na stronie internetowej Zamawiającego.

26.05.2021
Pytania Oferenta i odpowiedzi Zamawiającego dot. projektu (zadania) pt. „Ochrona wizerunku polskiego sektora drobiarskiego na rynku krajowym’’ wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania).

Pytania Oferenta z dnia 25.05.2021 i odpowiedzi Zamawiającego z dnia 26.05.2021:

PYTANIE 1 OFERENTA z dnia 25.05.2021.
Która z wymienionych w briefie grup docelowych jest dla KRD najistotniejsza? Czy są tutaj ustalone jakieś proporcje do komunikacji?
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO z dnia 26.05.2021:
Każda grupa docelowa wymieniona w briefie jest istotna z punktu realizacji przedmiotowego projektu. Na etapie Zapytania ofertowego nie zostały ustalone proporcje do komunikacji.

PYTANIE 2 OFERENTA z dnia 25.05.2021.
Czy KRD dysponuje własnymi, wewnętrznymi analizami i opracowaniami, które mogą być pomocne w kampanii? Czy agencja je otrzyma?
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO z dnia 26.05.2021:
Analiza bieżącej sytuacji i dostosowanie do niej proponowanej komunikacji jest jednym z kryteriów oceny i jej przeprowadzenie należy do Oferenta.

PYTANIE 3 OFERENTA z dnia 25.05.2021.
Zasady współpracy z kancelarią prawną. Jaka jest przewidywana rola agencji w tym obszarze?
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO z dnia 26.05.2021:
Działania Oferenta w ramach prowadzenia biura prasowego muszą być synergiczne z pracą Kancelarii. Współpraca Oferenta w tym obszarze to m.in.: kwalifikowanie zagadnień do analizy Kancelarii lub ewentualnych postępowań w uzgodnieniu z Zamawiającym, kierowanie do Kancelarii zagadnień do opiniowania (analizy), stały kontakt z Kancelarią i koordynacja prac wykonywanych przez Kancelarię (także w przypadku najbardziej rażących naruszeń wizerunku branży drobiarskiej) itp.

PYTANIE 4 OFERENTA z dnia 25.05.2021:
Czy KRD rekomenduje ekspertów do wykorzystania w ramach kampanii? Czy oczekuje wykorzystania wskazanych przez siebie ekspertów?
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO z dnia 26.05.2021:
Rekomendacja ekspertów do wykorzystania w ramach projektu (zadania) leży po stronie Oferenta. Akceptacja zarekomendowanych przez Oferenta ekspertów leży po stronie Zamawiającego.

PYTANIE 5 OFERENTA z dnia 25.05.2021:
Aktualizacja, rozwój i promocja serwisu internetowego – czy chodzi o serwis https://krd-ig.com.pl/?
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO z dnia 26.05.2021:
To działanie dotyczy strony będącej „parasolem” wiedzy na temat drobiu. Mowa tutaj o stronie www.dobrydrob.pl

PYTANIE 6 OFERENTA z dnia 25.05.2021:
Materiały informacyjne konieczne do realizacji zadania – czy KRD dysponuje materiałami źródłowymi lub materiałami z poprzednich kampanii i podzieli się nimi z agencją? Czy przewidziane jest tworzenie contentu, czy również zaprojektowanie / odświeżenie identyfikacji wizualnej?
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO z dnia 26.05.2021:
Materiały informacyjne konieczne do realizacji projektu (zadania) wytworzone zostaną w trakcie jego realizacji, w porozumieniu z Zamawiającym (oraz w razie potrzeby z podmiotem prawnym). Działanie to obejmuje tworzenie contentu, identyfikacji wizualnej oraz produkcję.

PYTANIE 7 OFERENTA z dnia 25.05.2021:
Prowadzenie biura prasowego obejmuje identyfikację i reagowanie na kryzysy w mediach w trybie 24/7. Jaki jest oczekiwany czas reakcji w tym przypadku?
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO z dnia 26.05.2021:
Oczekiwany czas reakcji w ciągu dnia (8:00-17:00) – natychmiast po podjęciu informacji, nie później niż do 3 godzin. W godzinach wieczorno-nocnych natychmiast po podjęciu informacji, nie później niż do  8:30 rano następnego dnia.

PYTANIE 8 OFERENTA z dnia 25.05.2021:
Czy KRD dysponuje plikiem excel ze wzorem kosztorysu projektu? (nie ma go w załącznikach)
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO z dnia 26.05.2021:
Tak. KRD-IG dysponuje plikiem Excel z maksymalnym kosztorysem projektu (zadania). Znajdziecie go Państwo w załączeniu.

PYTANIE 9 OFERENTA z dnia 25.05.2021:
Pytanie odnośnie punktu pierwszego z budżetu projektu. Jaki obszar wchodzi w skład Kampanii informacyjno-promocyjnej? Czy budżet obejmuje organiczną działalność w mediach społecznościowych i aktywacje influencerskie?
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO dnia 26.05.2021:
Odpowiedź na to pytanie znajduje się na stronie 3. Zapytania ofertowego (pozycja: ZAŁOŻENIA PROJEKTU, pkt. 1. Ogólnopolska kampania informacyjno – promocyjna dotycząca jakości oraz bezpieczeństwa polskiego mięsa drobiowego w Internecie skierowana do konsumentów oraz liderów opinii). Jest tam zapis: „Ważnym aspektem kampanii informacyjno – promocyjnej będą także działania edukacyjne oraz współpraca z influencerami i ekspertami w ich kanałach w mediach społecznościowych.”

PYTANIE 10 OFERENTA z dnia 25.05.2021:
Pytanie odnośnie punktu pierwszego z budżetu projektu. Czy kwota 48000 PLN stanowi całość budżetu mediowego w tym fee agencyjne na działania całoroczne?
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO z dnia 26.05.2021:
W ramach Zapytania ofertowego (str. 6.) Zamawiający przedstawił maksymalny budżet projektu, który obejmuje wskazane w Zapytaniu pozycje kosztowe przypisane do poszczególnych działań. Zamawiający, w pozycji BUDŻET PROJEKTU wskazał również, że w maksymalny budżet projektu (zadania) włącza się Wynagrodzenie Wykonawcy.

Łączna kwota budżetu w wysokości 48 0000,00 PLN, wskazana w Zapytaniu ofertowym, przewidziana na działanie „Kampania na portalu społecznościowym Twitter, skierowana do grup docelowych, w tym ekspertów branży drobiarskiej i decydentów” stanowi całość budżetu w ramach tego działania.

Zamawiający w ramach wskazanego maksymalnego budżetu projektu zastrzegł także, że: „KRD-IG zastrzega sobie na etapie podpisania umowy możliwość odchyleń o nie więcej niż 10% pomiędzy poszczególnymi pozycjami kosztów objętych zmianą, przy założeniu, że całkowita kwota realizacji projektu (zadania) nie przekroczy łącznego budżetu 577 232,00 PLN brutto.”

PYTANIE 11 OFERENTA z dnia 25.05.2021:
Pytanie odnośnie punktu szóstego z budżetu projektu. Czy kwota 44000 PLN zawiera również budżet na pozycjonowanie strony WWW?
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO z dnia 26.05.2021:
Tak. Łączna kwota budżetu w wysokości 44 0000,00 PLN, wskazana w Zapytaniu ofertowym, przewidziana na działanie „6.1. Aktualizacja, rozwój i promocja (w tym pozycjonowanie) serwisu internetowego”, jak wynika z samej treści tego działania, obejmuje pozycjonowanie, wspomnianej w odpowiedzi na pytanie 5., strony www.dobrydrob.pl  


Pytania Oferenta z 25.05.2021 i odpowiedzi Zamawiającego z 26.05.2021 —> kliknij, aby pobrać
Kalkulacja do Zapytania ofertowego Ochrona 2021 PR —> kliknij, aby pobrać


27.05.2021
Pytanie Oferenta z dnia 26.05.2021 i odpowiedź Zamawiającego z dnia 27.05.2021

PYTANIE 1 OFERENTA z dnia 26.05.2021.
Proszę jeszcze o sprecyzowanie, czy KRD zaakceptuje ofertę z podpisami elektronicznymi? Tj. chcemy pominąć drukowanie, podpisywanie ręczne i skanowanie dokumentów i wysłać wszystkie pliki opatrzone podpisem elektronicznym.
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO z dnia 27.05.2021:
Treść zapytania ofertowego nie przewiduje możliwości złożenia Oferty za pomocą podpisu elektronicznego. Podpis musi mieć formę tradycyjną. Proszę zwrócić uwagę także na załączniki 1-4., gdzie wskazane jest: „(Podpis i Pieczęć Oferenta)*
*Podpis osoby figurującej lub osób figurujących w rejestrach do zaciągania zobowiązań w imieniu Oferenta lub we właściwym upoważnieniu.”.

Pytanie Oferenta z 26.05.2021 i odpowiedź Zamawiającego z 27.05.2021 —> kliknij, aby pobrać


27.05.2021
Pytanie Oferenta z dnia 27.05.2021 i odpowiedź Zamawiającego z dnia 27.05.2021

PYTANIE 1 OFERENTA z dnia 27.05.2021.
Jaki jest przewidziany czas na realizację obu fal badania efektywności, a dokładnie termin dostarczenia raportów po każdej fali badania?
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO z dnia 27.05.2021:
Badanie efektywności projektu (zadania) wykonane przez niezależny podmiot należy dostarczyć maksymalnie w ciągu 1 miesiąca po zakończeniu realizacji przedmiotowego projektu (zadania).

Pytanie oferenta z 27.05.2021 i odpowiedź Zamawiającego z dnia 27.05.2021–kliknij aby pobrać

Pozostałe
Aktualności
Stan ognisk grypy ptaków w Polsce
16 stycznia 2024

Stan ognisk grypy ptaków w Polsce...

Czytaj
9 paradoksów strategii „Od pola do stołu”
25 marca 2021

9 paradoksów strategii „Od p...

Czytaj
SIAL Paris 2024 – wydarzenie, na którym nie mogło nas zabraknąć!
31 października 2024

SIAL Paris 2024 – wydarzenie,...

Czytaj
Indyk ma wiele do dania – podsumowanie września 2024
31 października 2024

Indyk ma wiele do dania – pod...

Czytaj
Branżowe targi hodowli drobiu i produkcji jaj Poultry Tech2024
30 października 2024

Branżowe targi hodowli drobiu i pr...

Czytaj
4 października 2024

OŚWIADCZENIE KRAJOWEJ RADY DROBIARSTWA – IZBY GOSPODARCZEJ w zw...

Czytaj
WYBÓR Wykonawcy projektu (zadania) pt. „Ochrona wizerunku polskiego sektora drobiarskiego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania)
27 sierpnia 2024

WYBÓR Wykonawcy projektu (zadania)...

Czytaj
Zapytanie ofertowe dot. projektu: „Ochrona wizerunku polskiego sektora drobiarskiego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania)
5 sierpnia 2024

Zapytanie ofertowe dot. projektu: ...

Czytaj
25 czerwca 2024

Zawiadomienie...

Czytaj
20 czerwca 2024

OŚWIADCZENIE w ramach pojawiających się w przestrzeni publicznej ma...

Czytaj
WYBÓR WYKONAWCY PROJEKTU (ZADANIA) PT. „KAMPANIA PROMOCYJNA MIĘSA INDYCZEGO NA RYNKU KRAJOWYM’’ WRAZ Z PRZEPROWADZENIEM PRZEZ NIEZALEŻNY PODMIOT BADANIA EFEKTYWNOŚCI PROJEKTU (ZADANIA)
19 czerwca 2024

WYBÓR WYKONAWCY PROJEKTU (ZADANIA)...

Czytaj
facebook dobry drob linkedin dobry drob

Wyszukiwarka: