Warszawa, 12 marca 2025 r.
Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza z siedzibą w Warszawie, przy ul. Czackiego 3/5 zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu przetargowym, mającym za zadanie wyłonić zewnętrzne biuro nadzoru.
Wykonawca zostanie wybrany na podstawie przepisów:
– Postępowanie prowadzone jest na podstawie przepisów ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U.2020.1740 t.j. z dnia 2020.10.08 .) art. 701- 705, z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji.
Program realizowany będzie w ramach mechanizmu Wspólnej Polityki Rolnej „Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych”.
Ofertę należy dostarczyć na adres:
Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza
ul. Czackiego 3/5
00-043 Warszawa
pok. 401 (4 piętro)
Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 24 marca 2025 r., o godz. 10.00
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z jej załącznikami takimi jak: wyciąg z Programu, wzór formularza ofertowego, wykaz zrealizowanych kampanii, wykaz osób, które będą uczestniczyć we wdrożeniu kampanii, wzór Istotnych Postanowień Umowy (IPU) stanowią załączniki do niniejszego zaproszenia.
Osobą dedykowaną do kontaktu z Oferentami jest p. Marta Kędel. Ewentualne pytania do treści dokumentów udostępnionych w postępowaniu przetargowym należy kierować drogą mailową na adres: m.kedel@krd-ig.pl, i.sikorska@krd-ig.pl
Niniejsze zaproszenie opublikowano w dn. 12 marca 2025 r.
Zaproszenie dn. 12 marca 2025 r. zamieszczone zostało na stronie www.krd-ig.com.pl pod zakładką ZAPYTANIA OFERTOWE.
Załączniki:
II. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu przetargowym na WYBÓR ZEWNĘTRZNEGOBIURA NADZORU 3-letniego programu informacyjno-promocyjnego dotyczącego mięsa drobiowego pn. „EUROPEJSKI DRÓB – Z NASZYCH FERM NA TWÓJ STÓŁ” na rynkach Korei PŁD., Wietnamu I Filipin -> pobierz.pdf
1. Załącznik nr 1 do SIWZ – Wyciąg z programu w języku polskim–> pobierz.pdf
2. Załącznik nr 2 do SIWZ – Wzór formularza ofertowego –> pobierz.pdf
3. Załącznik nr 3 do SIWZ – Wykaz wykonanych usług –> pobierz.pdf
4. Załącznik nr 4 do SIWZ – Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zadania/projektu –> pobierz.pdf
5. Załącznik nr 5 do SIWZ – Projekt Istotnych Postanowień Umowy (IPU) –> pobierz.pdf