KRD IG
17 października 2020
WSPARCIE EKSPANSJI POLSKIEGO SEKTORA DROBIARSKIEGO NA RYNKU CHIN I JAPONII

Przedmiotem projektu była organizacja wydarzeń umożliwiających rozwój eksportu na rynkach Azji określonych przez polskich producentów drobiu jako priorytetowe (na podstawie ankiety definiującej  rynki cieszące się największym zainteresowaniem producentów): Chin i Japonii.

 Czas trwania kampanii:19 kwietnia 2019 r. – 18 kwietnia 2020 r.

 Przedmiotem projektu była organizacja wydarzeń umożliwiających rozwój eksportu na rynkach Azji określonych przez polskich producentów drobiu jako priorytetowe (na podstawie ankiety definiującej  rynki cieszące się największym zainteresowaniem producentów): Chin i Japonii.

Nadrzędnym celem działań prowadzonych na rynkach krajów trzecich był wzrost konkurencyjności polskiego drobiu na rynku światowym oraz stworzenie pozytywnych warunków dla rozwoju eksportu.

 Projekt „Wsparcie ekspansji polskiego sektora drobiarskiego na rynku Chin i Japonii” obejmował m. in. udział w targach SIAL China (14-16 maja 2019 r.) oraz udział w targach SUPERMARKET TRADE SHOW (SMTS) Japan (12-14 luty 2020 r.).

 Udział w targach  SIAL China i realizacja działań związanych z organizacją całego wydarzenia posłużyły polskim producentom drobiu m.in. jako miejsce spotkań biznesowych przez cały okres targów, rozwój relacji biznesowych z obecnymi i potencjalnymi kontrahentami przez zabezpieczenie interesów polskiej branży drobiarskiej na forum światowego handlu drobiem.

Misja gospodarcza do Japonii połączona z udziałem w targach branżowych Supermarket Trade Show 2020 w Makuhari Messe w roli wystawcy był niewątpliwie ważnym wydarzeniem zaznaczającym obecność polskiej branży drobiarskiej
w Kraju Kwitnącej Wiśni.

Targi Supermarket Trade Show odwiedzili główni gracze rynku detalicznego, sektora HoReCa, usług gastronomicznych, handlu import/eksport oraz produkcji. Obecność polskiej branży drobiarskiej w roli wystawcy na tych targach pozytywnie wpłynęła na wizerunek polskiego drobiu w Japonii i umożliwiła podjęcie rozmów umożliwiających ekspansję polskich produktów drobiowych na tym rynku.

Każdy z polskich producentów drobiu obecnych na stoisku mógł odbyć ponad 20 spotkań B2B zorganizowanych przez Wykonawcę przy wsparciu lokalnej agencji. Dzięki spotkaniom z japońskimi dystrybutorami, importerami
i przedstawicielami sieci sprzedaży zainteresowanymi pozyskaniem polskiego drobiu, członkowie delegacji mieli możliwość nawiązania ważnych kontaktów biznesowych na rynku japońskim oraz pozyskania informacji dotyczących preferencji japońskich konsumentów, co przyczyni się do dostosowania asortymentu oferowanych produktów drobiowych do lokalnego rynku.

 

Wyszukiwarka: