W tym roku po raz kolejny Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza, jako reprezentant polskiej branży drobiarskiej, udostępniła polskim producentom i przetwórcom drobiu przestrzeń do rozmów handlowych i spotkań biznesowych pod wspólnym brandem „POLISH POULTRY”. Targi odbyły się w dniach 7-11 października i na pewno zaliczyć można je do udanych, frekwencja była imponująca.
Targi ANUGA spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem zarówno odwiedzających jak i wystawców potwierdzając swoje znaczenie jako największej platformy biznesowej na świecie. W targach udział wzięło 7.850 wystawców ze 118 krajów w tym 248 firm z Polski. Udział firm spoza Niemiec wyniósł 94%. Wystawcy zaprezentowali swoje produkty na powierzchni 300.000 m2 przed gronem blisko 140.000 odwiedzających z 200 krajów.
Stoisko „POLISH POULTRY”, obrandowane dodatkowo marką „Polska smakuje” zlokalizowane było w sektorze ANUGA MEAT, w sekcji drobiowej i otwarte było dla każdego producenta. W tegorocznej edycji targów ANUGA na wspólnym stoisku swoją ofertę zaprezentowało 20 firm: Animex sp. z o.o., Bomadek sp. z o.o., Carmi Food sp.j., Drobex sp. z o.o. , Sedar S.A., EFARM, Food Park Kowal sp. z o.o., Frizo sp. zo.o., IKO sp. z o.o., Imex Poland sp. z o.o., Indyk Śląsk sp. z o.o., Indykpol S.A., Ubojnia KO KO sp. z o.o., Konspol Holding sp. z o.o., KPS Food sp. z o.o., ZD Linodrób Kwiatkowscy sp. j., Łukosz sp. z o.o., Starmeat sp. z o.o., STASIN sp. z o.o., SuperDrob S.A.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZU PROMOCJI MIĘSA DROBIOWEGO