Szeroko zasięgowa – ogólnopolska kampania telewizyjna i radiowa mięsa kurczęcego na rynku krajowym utrzymana w konwencji dziennikarskiej. Celem kampanii jest edukacja konsumentów w zakresie bezpieczeństwa i wysokiej jakości mięsa z kurczaka oraz przestrzegania przez producentów drobiu restrykcyjnych norm i procedur unijnych. Jednocześnie podkreśla troskę o dobrostan zwierząt, z naciskiem na lokalną, polską produkcję.
Kampania realizowana jest przez agencję Brandcomm Polska https://www.brandcomm.agency/, która jest jednocześnie autorem koncepcji kreatywnej spotu TV oraz radiowego (formaty spotu – spot 30” i 15”). Agencja wyłoniona została w ramach konkurencyjnej procedury wyboru wykonawcy. Kampania finansowana jest ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.
GRUPA CELOWA:
– główna grupa mediowa – wszystkie osoby w wieku 20-49 lat
Kanały dotarcia wykorzystane w komunikacji do konsumentów:
TELEWIZJA – medium wiodące – komunikacja o szerokim zasięgu, dobrana pod kątem preferencji grupy celowej, oparta na głównych stacjach gwarantujących szerokie dotarcie (AMR) do grupy celowej TVP, Polsat, TVN oraz PTV (zasięg Rodzina).
RADIO – kampania uzupełniająca – ze względu na cel kampanii, którym jest rozwianie obaw konsumentów oraz zróżnicowaną grupę celową, kampania radiowa emitowana przez: RMF Radio Zet, PR 1, Eska, Złote Przeboje, Wawa, Pogoda, Plus, VOX, TOK.FM, Muzo.FM.
LOKOWANIA PRODUKTU – w programie „Pytanie na śniadanie” oraz w programie Polskiego Radia „Cztery Pory Roku”.
EMISJE:
TV:
EMISJE SPOTÓW 30” i 15” w okresie: 05.10-30.10.2022
WEJŚCIA KUCHENNE w „PYTANIE NA ŚNIADANIE”, czyli edukacja społeczeństwa poza blokiem reklamowym -> termin emisji – 15.10.2022
RADIO:
EMISJE SPOTÓW 30” i 15” w okresie: 3.10.-23.10.2022
LOKOWANIE W PROGRAMIE „CZTERY PORY ROKU” (pasmo słownomuzyczne), czyli edukacja konsumentów poza blokiem reklamowym -> termin emisji – w drugiej połowie listopada b.r.
SPOT TV 30″
SPOT TV 15″
SPOT RADIO 30″
SPOT RADIO 15″