KRD IG
16 sierpnia 2020
EUROPEJSKI DRÓB: TO JEST NASZ DRÓB!

Czas trwania kampanii: styczeń 2020 – grudzień 2021

W ramach współpracy między 5 członkami europejskiej organizacji reprezentującej sektor drobiarski AVEC, rozpoczęły się prace nad projektem ochrony wizerunku europejskiego drobiu.

Oprócz KRD-IG, w projekcie biorą udział organizacje zrzeszające producentów i hodowców drobiu we Francji (CIDEF), Holandii (NEPLUVI), Niemczech (BVG), Włoszech (UNAITALIA) oraz jako przedstawiciel 16 europejskich organizacji drobiarskich AVEC.

Główne przesłanie „Europejski drób: To jest nasz drób!”obejmie różne kanały komunikacji w formie kampanii informacyjno-rozrywkowej, która przekaże konsumentom rzetelne informacje o europejskim drobiu. Wzmocni zaufanie i uznanie dla europejskiego drobiu. Powstaną wiadomości i treści zarówno dla głównej grupy celowej (konsumenci), jak i drugorzędnych grup celowych. Komunikacja bazować będzie na następujących filarach:

  • przetwarzanie i bezpieczeństwo żywności,
  • środowisko i zrównoważony rozwój,
  • dobrostan zwierząt

 

Wyszukiwarka: