FAŁSZ W…KURZA – Nowa kampania Krajowej Rady Drobiarstwa – Izby Gospodarczej

2020-09-04

Czy Ciebie też wkurza fałsz? – nowa kampania Krajowej Rady Drobiarstwa – Izby Gospodarczej

Koniec z nieprawdziwymi informacjami i powielanymi stereotypami – właśnie taki jest cel najnowszej kampanii edukacyjno-informacyjnej Krajowej Rady Drobiarstwa – Izby Gospodarczej. Ma ona obalić mity, które narosły wokół sektora drobiarskiego. Głównym przekazem kampanii jest hasło „FAŁSZ W…KURZA”, nawiązujące bezpośrednio do rozpowszechnianych przez niektóre organizacje w przestrzeni publicznej mitów dotyczących mięsa drobiowego.

Ruchy te wykorzystują w komunikacji narrację, której głównym zadaniem jest gra na emocjach odbiorcy. Ich działania nie są poparte żadnymi dowodami, a w swoich przekazach stosują „politykę strachu”. Podkreślają i powielają nieprawdziwe informacje, że spożycie drobiu ma zły wpływ na zdrowie człowieka, a jego hodowla przyśpiesza zmiany klimatyczne. Do najbardziej popularnych mitów krążących wokół sektora zalicza się np. tzw „faszerowanie” kurczaków antybiotykami, podawanie hormonów w celu przyspieszenia wzrostu ptaków, czy kiepskie warunki chowu na fermach.

Więcej na www.dobrydrob.pl

Pozostałe
Aktualności

Element graficzny