KRD-IG realizuje multikanałową kampanię promującej mięso indycze na rynku krajowym, która ma na celu zwiększenie konsumpcji mięsa indyczego na co dzień, a nie tylko od święta, które jest zalecane w diecie, ale wciąż zbyt rzadko pojawia się w codziennym menu. Popularyzacja oraz podkreślenie odżywczych i kulinarnych zalet indyka zmierzają do przełamania barier, które obecnie ograniczają jego spożycie.
Indyk grał rolę główną w wielu znanych i oglądanych programach telewizyjnych, w tym:
Doradca smaku – https://www.youtube.com/watch?v=dM2ocu-mjkc; https://www.youtube.com/watch?v=7xuw_iO4wYg
Dzień dobry TVN – https://dziendobry.tvn.pl/przepisy-kulinarne/potrawka-z-indyka-udko-z-coleslawem-z-czerwonej-kapusty-i-inne-pyszne-dania-z-polskiego-drobiu-st8084416
Powstała dedykowana kampanii strona internetowa z mnóstwem inspirujących przepisów na dania z indyka oraz specjalną sekcją dla HoReCa www.indykajemy.pl
Reklama internetowa w postaci banerów display dzięki publikacji na czołowych polskich portalach o profilu konsumenckim (m.in. interia.pl, wp.pl) oraz HoReCa (m.in. foodservice24.pl, e-restauracja.pl, hurt&detal, horectrends.pl) dotarła do szerokiego grona odbiorców.
Braliśmy udział w wydarzeniach o charakterze kulinarnym:
Chefs only Lublin – https://www.youtube.com/watch?v=naO7mpsL5r0
Polagra Poznań https://www.youtube.com/watch?v=-rBEOlBXz_E
Zachęcamy do śledzenia strony www oraz naszych kanałów SM.
RAPORT wrzesień 2024 – pobierz.pdf
Październik również obfituje w wiele wydarzeń z mięsem indyczym w roli głównej. Szczegóły już niebawem.
Kampania finansowana jest ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.