KRD IG
10 sierpnia 2022

WYBÓR Wykonawcy projektu (zadania) pt. „Promocja mięsa kurczęcego na rynku krajowym’’ wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania).

Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza informuje, że w ramach ogłoszonego w dniu 24 czerwca 2022 r. Zapytania ofertowego dotyczącego projektu (zadania) pt.: „Promocja mięsa kurczęcego na rynku krajowym’’ wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania) wyłoniła Wykonawcę, który zrealizuje ten projekt (zadanie).
Do biura KRD-IG wpłynęły trzy oferty.
W ramach I ETAPU OCENY – OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW FORMALNYCH wszystkie oferty spełniły wymogi formalno-prawne.

Ocena ofert dokonana została przez Komisję oceniającą (zespół ekspertów KRD-IG), a w ramach oceny przedłożonych ofert:
Oferta Oferenta nr 1:
I ETAP POSTĘPOWANIA – II ETAP OCENY (ocena jakości oferty): na możliwą maksymalną ilość 100 punktów oceniona została na poziomie 64,53 pkt.
II ETAP POSTĘPOWANIA: w ramach oceny oferty Komisja oceniająca przyjęła punktację: 3 pkt., 2 pkt., 1 pkt. a Oferta, na możliwą maksymalną ilość 15 pkt., otrzymała ogólną liczbę punktów na poziomie 8 pkt.

Oferta Oferenta nr 2 w ramach:
I ETAP POSTĘPOWANIA – II ETAP OCENY (ocena jakości oferty): na możliwą maksymalną ilość 100 punktów oceniona została na poziomie 69,00 pkt.
II ETAP POSTĘPOWANIA: w ramach oceny oferty Komisja oceniająca przyjęła punktację: 3 pkt., 2 pkt., 1 pkt. a Oferta, na możliwą maksymalną ilość 15 pkt., otrzymała ogólną liczbę punktów na poziomie 9 pkt.

Oferta Oferenta nr 3 w ramach:
I ETAP POSTĘPOWANIA – II ETAP OCENY (ocena jakości oferty): na możliwą maksymalną ilość 100 punktów oceniona została na poziomie 81,77 pkt.
II ETAP POSTĘPOWANIA: w ramach oceny oferty Komisja oceniająca przyjęła punktację: 3 pkt., 2 pkt., 1 pkt. a Oferta, na możliwą maksymalną ilość 15 pkt., otrzymała ogólną liczbę punktów na poziomie 13 pkt.

Wobec powyższego, w wyniku oceny przedłożonych ofert, realizację projektu (zadania) pt. „Promocja mięsa kurczęcego na rynku krajowym’’ wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania), zrealizuje Oferent nr 3, który uzyskał największą liczbę punktów, tj. Brandcomm Polska Sp. z o.o. Sp. K.

Jeszcze raz dziękujemy wszystkim za przygotowanie odpowiadającej na brief oferty, a Wygranemu serdecznie gratulujemy.

Pozostałe
Aktualności
Stan ognisk grypy ptaków w Polsce
16 stycznia 2024

Stan ognisk grypy ptaków w Polsce...

Czytaj
9 paradoksów strategii „Od pola do stołu”
25 marca 2021

9 paradoksów strategii „Od p...

Czytaj
ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZĄCE PROJEKTU (ZADANIA) PT.: „PROMOCJA POLSKIEGO DROBIU ORAZ JEGO PRZETWORÓW NA TARGACH SIAL”
24 kwietnia 2024

ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZĄCE PROJE...

Czytaj
29 marca 2024

WYBÓR Wykonawcy projektu (zadania) pt.: „Składki do międzynarodow...

Czytaj
25 marca 2024

OŚWIADCZENIE Krajowej Rady Drobiarstwa-Izby Gospodarczej i Związku &...

Czytaj
15 marca 2024

ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZĄCE PROJEKTU (ZADANIA) PT.: „SKŁADKI DO M...

Czytaj
Ograniczenia importowe
7 marca 2024

Ograniczenia importowe...

Czytaj
WYBÓR WYKONAWCY PROJEKTU (ZADANIA) PT.: „PROMOCJA POLSKIEGO DROBIU I JEGO PRZETWORÓW NA TARGACH ALIMENTARIA”
18 stycznia 2024

WYBÓR WYKONAWCY PROJEKTU (ZADANIA)...

Czytaj
2 stycznia 2024

ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZĄCE PROJEKTU/ZADANIA: ,,PROMOCJA POLSKIEGO D...

Czytaj
18 grudnia 2023

ZAPROSZENIE do składania ofert na wybór agencji ewaluacyjnej dla uni...

Czytaj
facebook dobry drob linkedin dobry drob

Wyszukiwarka: