KRD IG
4 października 2017
Polski drób gościł na targach Speciality Food Festival w Dubaju

Krajowa Rada Drobiarstwa-Izba Gospodarcza i jej członkowie byli gośćmi prestiżowych targów Speciality Food Festival. Impreza odbyła się w dniach 18-20 września 2017 r. w World Trade Center w Dubaju. KRD-IG oraz jej kampania „Europejski drób – w jakości siła” promuje drób wyprodukowany w systemie jakości QAFP (Quality Assurance for Food Products) m.in. na rynku Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Obecność na targach była krokiem w kierunku rozwoju eksportu drobiu na rynek ZEA i krajów Zatoki Perskiej.

Targi Speciality Food Festival, odbywające się w tym roku w ramach Dubai International Hospitalty Week, cieszyły się ogromnym zainteresowaniem zarówno wystawców, jak i odwiedzających. Organizatorzy kampanii „Europejski drób – w jakości siła”, w tym reprezentanci Krajowej Rady Drobiarstwa-Izby Gospodarczej, przygotowali obszerne stoisko, na którym eksperci programu rozmawiali z zainteresowanymi i odpowiadali na pytania dotyczące najwyższej jakości drobiu produkowanego w Polsce i całej Unii Europejskiej.

Na stoisku kampanii, obok materiałów informacyjnych, znalazły się przygotowane specjalnie z tej okazji przekąski drobiowe, przyrządzone według standardów kuchni europejskiej. Istotnym tematem rozmów były również możliwości i zasady eksportu drobiu na Bliski Wschód.

W ramach zaplanowanych działań eksperci kampanii, w tym reprezentanci KRD, spotkali się z przedstawicielami urzędów administracji publicznej, m.in. z Abu Dhabi Food Control Authority oraz Dubai Muncipality, a także z przedstawicielami Polski oraz Unii Europejskiej odpowiedzialnymi za sektor rolno-spożywczy, akredytowanymi w Emiratach Arabskich. Rozmowy dotyczyły kwestii związanych z bezpieczeństwem i jakością żywności oraz warunków eksportu drobiu wyprodukowanego zgodnie z wymaganiami religijnymi halal. Poruszone zostały także problemy prawne związane z możliwością dostarczania europejskiego drobiu do Zjednoczonych Emiratów Arabskich w ramach współpracy biznesowej z lokalnymi firmami.

Pozostałe
Aktualności
Stan ognisk grypy ptaków w Polsce
16 stycznia 2024

Stan ognisk grypy ptaków w Polsce...

Czytaj
9 paradoksów strategii „Od pola do stołu”
25 marca 2021

9 paradoksów strategii „Od p...

Czytaj
SIAL Paris 2024 – wydarzenie, na którym nie mogło nas zabraknąć!
31 października 2024

SIAL Paris 2024 – wydarzenie,...

Czytaj
Indyk ma wiele do dania – podsumowanie września 2024
31 października 2024

Indyk ma wiele do dania – pod...

Czytaj
Branżowe targi hodowli drobiu i produkcji jaj Poultry Tech2024
30 października 2024

Branżowe targi hodowli drobiu i pr...

Czytaj
4 października 2024

OŚWIADCZENIE KRAJOWEJ RADY DROBIARSTWA – IZBY GOSPODARCZEJ w zw...

Czytaj
WYBÓR Wykonawcy projektu (zadania) pt. „Ochrona wizerunku polskiego sektora drobiarskiego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania)
27 sierpnia 2024

WYBÓR Wykonawcy projektu (zadania)...

Czytaj
Zapytanie ofertowe dot. projektu: „Ochrona wizerunku polskiego sektora drobiarskiego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania)
5 sierpnia 2024

Zapytanie ofertowe dot. projektu: ...

Czytaj
25 czerwca 2024

Zawiadomienie...

Czytaj
20 czerwca 2024

OŚWIADCZENIE w ramach pojawiających się w przestrzeni publicznej ma...

Czytaj
WYBÓR WYKONAWCY PROJEKTU (ZADANIA) PT. „KAMPANIA PROMOCYJNA MIĘSA INDYCZEGO NA RYNKU KRAJOWYM’’ WRAZ Z PRZEPROWADZENIEM PRZEZ NIEZALEŻNY PODMIOT BADANIA EFEKTYWNOŚCI PROJEKTU (ZADANIA)
19 czerwca 2024

WYBÓR WYKONAWCY PROJEKTU (ZADANIA)...

Czytaj
facebook dobry drob linkedin dobry drob

Wyszukiwarka: