KRD IG
5 września 2017
Krajowa Rada Drobiarstwa-Izba Gospodarcza jednym z inicjatorów wspólnych działań komunikacyjnych na rzecz europejskiego drobiu

Pomysł utworzenia Grupy Roboczej ds. Komunikacji był szeroko dyskutowany podczas posiedzenia Zarządu a.v.e.c. które miało miejsce 27 czerwca br. Koncepcja zainicjowana m.in. przez KRD-IG spotkała się wówczas z pozytywnym przyjęciem. Kwestie komunikacyjne i wizerunkowe były też głównym punktem wystąpienia nowej Sekretarz Generalnej a.v.e.c., Birthe Steenberg. 29 sierpnia br. założenia te zaczęto wprowadzać w życie.

– Podczas spotkania potwierdziło się przypuszczenie, iż w różnych krajach branża drobiarska boryka się z podobnymi problemami wizerunkowymi. Wymieniając nasze doświadczenia stworzyliśmy podwaliny pod międzynarodową strategię komunikacji. Jej celem jest przywrócenie dobrego wizerunku europejskiego drobiu – takiego na jaki zasługuje dzięki swojej jakości i bezpieczeństwu, ale również rosnącemu znaczeniu dla całej gospodarki – mówi Łukasz Dominiak, Dyrektor Generalny Krajowej Rady Drobiarstwa-Izby Gospodarczej. Chcemy brać aktywny udział w dyskusji o drobiu na szczeblu struktur UE, gdyż europejscy konsumenci niezmiennie stanowią naszą najliczniejszą grupę odbiorców – dodaje.

Grupa Robocza a.v.e.c. ds. Komunikacji będzie realizować działania adresowane zarówno do europejskich konsumentów drobiu jak i decydentów, odpowiedzialnych za obszary takie jak rolnictwo czy przemysł spożywczy. Podczas spotkania w Brukseli Łukasz Dominiak zaprezentował wybrane efekty realizacji założeń statusowych KRD-IG, związanych z promocją mięsa drobiowego na polskim rynku. Wiele spośród narzędzi zastosowanych przez KRD-IG w Polsce zyskało pozytywne opinie członków grupy, a część z nich po adaptacji będzie wdrażana także na poziomie międzynarodowym.

Pozostałe
Aktualności
Stan ognisk grypy ptaków w Polsce
16 stycznia 2024

Stan ognisk grypy ptaków w Polsce...

Czytaj
9 paradoksów strategii „Od pola do stołu”
25 marca 2021

9 paradoksów strategii „Od p...

Czytaj
SIAL Paris 2024 – wydarzenie, na którym nie mogło nas zabraknąć!
31 października 2024

SIAL Paris 2024 – wydarzenie,...

Czytaj
Indyk ma wiele do dania – podsumowanie września 2024
31 października 2024

Indyk ma wiele do dania – pod...

Czytaj
Branżowe targi hodowli drobiu i produkcji jaj Poultry Tech2024
30 października 2024

Branżowe targi hodowli drobiu i pr...

Czytaj
4 października 2024

OŚWIADCZENIE KRAJOWEJ RADY DROBIARSTWA – IZBY GOSPODARCZEJ w zw...

Czytaj
WYBÓR Wykonawcy projektu (zadania) pt. „Ochrona wizerunku polskiego sektora drobiarskiego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania)
27 sierpnia 2024

WYBÓR Wykonawcy projektu (zadania)...

Czytaj
Zapytanie ofertowe dot. projektu: „Ochrona wizerunku polskiego sektora drobiarskiego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania)
5 sierpnia 2024

Zapytanie ofertowe dot. projektu: ...

Czytaj
25 czerwca 2024

Zawiadomienie...

Czytaj
20 czerwca 2024

OŚWIADCZENIE w ramach pojawiających się w przestrzeni publicznej ma...

Czytaj
WYBÓR WYKONAWCY PROJEKTU (ZADANIA) PT. „KAMPANIA PROMOCYJNA MIĘSA INDYCZEGO NA RYNKU KRAJOWYM’’ WRAZ Z PRZEPROWADZENIEM PRZEZ NIEZALEŻNY PODMIOT BADANIA EFEKTYWNOŚCI PROJEKTU (ZADANIA)
19 czerwca 2024

WYBÓR WYKONAWCY PROJEKTU (ZADANIA)...

Czytaj
facebook dobry drob linkedin dobry drob

Wyszukiwarka: