kalendarzWitaj dziś jest sobota, 24 czerwca 2017 r.   Imieniny: Danuty, Jana, Janiny dodaj do ulubionychdodaj do ulubionychenglish versionenglish version



forum
stronę odwiedziło:
1973066 osób

Ogłoszenia

2014-08-07 Zaproszenie do udziału w postępowaniu przetargowym dotyczącym przygotowania i realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej europejskiego drobiu wysokiej jakości na rynkach krajów trzecich pt. "Europejski drób - w jakości siła"

Krajowa Rada Drobiarstwa - Izba Gospodarcza z siedzibą w Warszawie, zaprasza do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na przygotowanie, a następnie zrealizowanie 3-letniej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej mięsa drobiowego wysokiej jakości pt. „Europejski drób -  w jakości siła”, na rynkach krajów trzecich (Republika Południowej Afryki, Chiny z Hongkongiem).

Załączniki:

  • Zaproszenie do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
    w postępowaniu przetargowym na przygotowanie i realizację kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej drobiu wysokiej jakości na rynkach krajów trzecich pt. „Europejski drób - w jakości siła” pobierz.pdf
  • Załącznik 1 do zaproszenia – Wzór wniosku o  dopuszczenie do udziału w postępowaniu pobierz.pdf
  • Załącznik 2 do zaproszenia – Tabela oceny pobierz.pdf
  • Załącznik 3 do zaproszenia – Projekt Istotnych Postanowień Umowy (IPU) pobierz.pd

 

Informujemy, że w postępowaniu przetargowym na kampanię informacyjno-promocyjną dotyczącą drobiu wysokiej jakości na rynkach krajów trzecich pt. "Europejski drób - w jakości siła", ze względu na rozbieżność w zapisie między opisem kryterium a sposobem oceny, została wprowadzona w dokumencie "załącznik 2 - tabela oceny" korekta do punktu 2.1 w kolumnie III.

Wersja do pobrania (pobierz.pdf powyzej) zawiera juz poniższą zmianę:

2.1

a)            wykaz kampanii łączących różne kanały komunikacji o budżecie brutto powyżej 1 mln PLN dotyczących branży FMCG zrealizowanych w ostatnich 5 latach na rynkach zagranicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w podziale na klient/produkt/całkowity budżet kampanii brutto/ wykorzystywane kanały komunikacji oraz min. 1 kampanii dotyczącej branży spożywczej o całkowitym budżecie brutto powyżej 2 mln PLN, zrealizowanej na rynkach zagranicznych, bez ograniczeń czasowych.

Jeżeli Wykonawcy występują wspólnie jako konsorcjum – wykaz kampanii może obejmować kampanie zrealizowane przez lidera oraz każdego z  konsorcjantów.

1) Za wykonaną (we wniosku składanym przez Oferentów wspólnie - dotyczy Oferentów łącznie) należycie, przynajmniej 1 (słownie: jedną) kampanię dla branży spożywczej o całkowitym budżecie brutto powyżej 2 mln PLN, Oferent otrzyma 2 pkt. Za jakąkolwiek kolejną kampanię dla branży spożywczej o  całkowitym budżecie brutto powyżej 2 mln PLN brutto Oferent otrzyma 1 pkt. Maksymalna ilość punktów wynosi 3.

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                

 

 

Copyright © 2009 Krajowa Rada Drobiarstwa
Projektowanie stron Toruń