kalendarzWitaj dziś jest sobota, 24 czerwca 2017 r.   Imieniny: Danuty, Jana, Janiny dodaj do ulubionychdodaj do ulubionychenglish versionenglish version



forum
stronę odwiedziło:
1973075 osób

Ogłoszenia

2014-12-17 ZAPROSZENIE DO PRZYGOTOWANIA I PRZEDSTAWIENIA OFERTY NA REALIZACJĘ PROGRAMU "PROMOCJA MIĘSA KACZEGO"

Krajowa Rada Drobiarstwa - Izba Gospodarcza z siedzibą w Warszawie, zaprasza do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na przygotowanie, a następnie przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej mięsa kaczego, mającej na celu zwiększenie jego popularności wśród konsumentów.

UWAGA!!! KOLEJNA ZMIANA WPROWADZONA 23.12.2014 r.

Z góry serdecznie przepraszamy za kolejną zmianę, ale z uwagi na okres świąteczno- noworoczny zmuszeni jesteśmy, myślę, że z korzyścią dla Państwa, wydłużyć termin przesyłania ofert dla programu promocyjnego "Kampania promocyjna mięsa kaczego"

Wprowadzona zmiana, strona 4 briefu:

Ofertę wraz z koncepcjami kreatywnymi oraz mediaplanem należy złożyć do Biura KRD-IG w W-wie, ul. Czackiego 3/5 pok. 402 do dnia 22.01.2015 r. do godz. 12.00 w wersji papierowej i elektronicznej na nośniku danych.

Najpóźniej do 29 01 2015 ogłosimy listę agencji, które zostaną zakwalifikowane do II etapu. W dniach 02/03 02 2015 planowane są spotkania z wybranymi agencjami zaproszonymi do drugiego etapu przetargu.

Treść ZAPROSZENIA po zmianach ---> pobierz.pdf

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UWAGA!!! ZMIANA WPROWADZONA 18.12.2014

Zmieniony został pkt 4 w wymaganiach:
 
2 przykłady wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli działalność podmiotu składającego zgłoszenie jest krótsza – za ten okres, kampanii reklamowych, łączących różne kanały komunikacji z podaniem ich wartości, terminów realizacji oraz grup odbiorców.
 
W ramach wykazu wymagane jest:
 
a) wskazanie przynajmniej jednej kampanii promocyjnej dotyczącej branży spożywczej, której budżet realizowany przez podmiot składający ofertę wynosił co najmniej  1 000 000 PLN netto ( słownie: jeden milion złotych netto),
b) dołączenie referencji od zamawiających do każdej z wykazanych i wykonanych w zgłoszeniu kampanii, poświadczających, że zostały one wykonane należycie,
c) dołączenie elektronicznej wersji lub linków do przykładowych materiałów wykonanych w ramach powyższych kampanii lub działań.

 

 

Copyright © 2009 Krajowa Rada Drobiarstwa
Projektowanie stron Toruń