![]() | ![]() | ![]() |
![]() stronę odwiedziło:
2276797 osób |
Ogłoszenia2014-12-17 ZAPROSZENIE DO PRZYGOTOWANIA I PRZEDSTAWIENIA OFERTY NA REALIZACJĘ PROGRAMU "PROMOCJA MIĘSA KACZEGO" Krajowa Rada Drobiarstwa - Izba Gospodarcza z siedzibą w Warszawie, zaprasza do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na przygotowanie, a następnie przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej mięsa kaczego, mającej na celu zwiększenie jego popularności wśród konsumentów. UWAGA!!! KOLEJNA ZMIANA WPROWADZONA 23.12.2014 r. Z góry serdecznie przepraszamy za kolejną zmianę, ale z uwagi na okres świąteczno- noworoczny zmuszeni jesteśmy, myślę, że z korzyścią dla Państwa, wydłużyć termin przesyłania ofert dla programu promocyjnego "Kampania promocyjna mięsa kaczego" Wprowadzona zmiana, strona 4 briefu: Ofertę wraz z koncepcjami kreatywnymi oraz mediaplanem należy złożyć do Biura KRD-IG w W-wie, ul. Czackiego 3/5 pok. 402 do dnia 22.01.2015 r. do godz. 12.00 w wersji papierowej i elektronicznej na nośniku danych. Najpóźniej do 29 01 2015 ogłosimy listę agencji, które zostaną zakwalifikowane do II etapu. W dniach 02/03 02 2015 planowane są spotkania z wybranymi agencjami zaproszonymi do drugiego etapu przetargu. Treść ZAPROSZENIA po zmianach ---> pobierz.pdf ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- UWAGA!!! ZMIANA WPROWADZONA 18.12.2014 Zmieniony został pkt 4 w wymaganiach:
2 przykłady wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli działalność podmiotu składającego zgłoszenie jest krótsza – za ten okres, kampanii reklamowych, łączących różne kanały komunikacji z podaniem ich wartości, terminów realizacji oraz grup odbiorców.
W ramach wykazu wymagane jest:
a) wskazanie przynajmniej jednej kampanii promocyjnej dotyczącej branży spożywczej, której budżet realizowany przez podmiot składający ofertę wynosił co najmniej 1 000 000 PLN netto ( słownie: jeden milion złotych netto),
b) dołączenie referencji od zamawiających do każdej z wykazanych i wykonanych w zgłoszeniu kampanii, poświadczających, że zostały one wykonane należycie,
c) dołączenie elektronicznej wersji lub linków do przykładowych materiałów wykonanych w ramach powyższych kampanii lub działań.
|